box leest splinternieuwe DVD niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MORPHEUS, 13 okt 2003.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    |:- reeds Bestaande thread staat paar centimeter onder die van mij..8)

Ik had laatst Resident Evil 2disc S.E. gekocht bij de FRS, zou hem in mijn xbox gooien en tot mijn grootste verbazing deed de speelfilm -disc het niet. Wanneer ik hem in de dvd-lade stop start hij wel op, maar dan hoor je hem [een soort van] flippende geluiden maken en dan stopt hij. Start 'ie weer op, en maakt hij weer dat vreemde geluid.
    Dan komt er te staan: 'make sure this is an xbox game or a DVD or a CD' ...'and that it is not dirty'...'make sure it's clean'...
    De extra's disc doet het vaag genoeg wel.

Wat moet ik doen :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2003
  2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    en ik had nog zo zitten zoeken....thanks.

Maar ik ben niet echt opgeschoten. Nl, de dichtsbijzijnde FRS is in herenveen, en das 12 km. fietsen. Ik had hem daar vandaan, maar ik zit daar op school dus in de pauze even dvd halen. Nu is het vakantie dus moet ik gewoon m@iltje sturen naar customer-care?

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik blaat maar wat hoor, maar kan dit er ook aan liggen aan wat voor CD-drive je in je Xbox hebt? :)

5. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    stuur ene mailtje idd naar customer care, wacht op reactie, bel het nummer dat je gegeven wordt, ze maken afspraak voor je en sturen een doos op. in die doos doe je dan je xbox, je belt UPC ofzo die dan de doos ophalen, je doos wordt verstuurd, en je krijgt als je DVD-drive stuk was, een nieuwe DVD-drive like me :)
    3-4dagen duurde dat

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst even controleren of het bij meerdere dvd's is voordat je hem opstuurt.:D

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens....mijn dvd-drive is niet kapoet hoor, alleen hij wil die Resident evil niet afspelen. Heb al een mailtje naar frs gestuurd en die zouden binnen drie dagen mijn probleem behandelen.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik neem aan dat je mailtje betrekking had op Resident Evil.

Waarschijnlijk gaan ze je nu vertellen dat ze er al meer klachten over gehad hebben, en contact met de producent van de dvd hebben opgenomen. Vervolgens word je verteld dat je over een maand of nog eens moet proberen de dvd te kopen, aangezien het dan waarschijnlijk op een andere manier geschreven is.

(Mijn oplossing, hier op het forum gevonden, is vrij makkelijk. Kopiëer de DVD naar een lege DVD.
    Hiermee zou het moeten lukken, en breek je geen wetten aangezien je het orgineel in bezit hebt.)

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    *rent naar lege DVD-store :cool:

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laat even weten als je een dvd vind die groot genoeg is.
    Resident Evil is namelijk 6.45 GB.
    Een standaard lege DVD is 4.7 GB.

:{

Deel Deze Pagina