Ja, ik heb het ook aanstaan maar krijg tegenwoordig geen pop-up meer. Keek ik eens een keer voor de gein, zat er een bericht van 2 weken terug in :|
Bij doet tie het soms wel en soms weer niet. Ligt eraan hoe snel de pagina zich opent bij mij. Vaak snel (mag wel met een 1024K verbinding).
Volgens mij komt die pop-up pas als de volledige pagina geladen is. Echter, er is 1 extern plaatje dat nog wel wat langer op zich laat wachten en ik denk dat dat het probleem is. Ik ga er zo even naar kijken!
dat heb je snel gedaan! hij doet het weer. Ik weet niet waar het aan lag, ik had het wel aan staan maar kreeg ong. al een week lang geen pop-up meer. /edit: ik heb nog wel een ander probleempje. die profiel-faq-zoeken enzo rechtsboven doet het niet.
huh wordt het automatisch gefixed als je het vraagt of ben jij fu*king snel? Hij deed het echt niet, ihg je dacht dat ik je zat te fukken.
Ik heb niks gedaan aan de pop-up box Anyways, wat voor fout geeft die faq/zoeken/profiel balk bij jou?
zoals ik al zei dat is ook al weer goed hij gaf steeds aan 'page not found on this server blabla' thumbs up voor de kaboutertjes dan maar.