De MOGELIJKE cover van half life 2 is uitgebracht. http://www.gamer.nl/nieuws/21643 ik vind em wel strak persoonlijk. krijgen we allemaal gezeik van kom nou maar op met dat spel maar ja...
Ik denk niet dat dit de echte boxcover wordt hoor, maar het zou natuurlijk kunnen. ik vind m leuk maar ik weet zeker dat ze m stoerder kunnen maken.
Boxcover is allang bekent, er komen ook nog versies met the g-men, dat wijf en die dokter en barney. Dus het word weer kiezen zoals bij starcraft
Nou, na het aanschouwen van dit tegenvallende doosje vraag ik mij wel af hoeveel cd's/dvd's het spel nodig gaat hebben. Want het ziet er niet uit als een gewone dvd hoes. Ik gok op 4 cd's of 2 dvd's (misschien zijn ze zo gul om er een speciale versie van het origineel bij te doen )
wat matige cover?!?!?!? Jullie barbaren! Ik heb helemaal niks met het spel half-life (nooit gespeeld namelijk) maar deze cover ziet er meesterlijk uit! Tis stijlvol en die kerel is zo ongelofelijk gedetailleerd. Prachtig gewoon!
lijkt me sterk dat ie 2 dvd`s nodig heeft.denk gewoon 1 maar met 4cd`s zit je wel aardig in de buurt denk ik.
Als je half life 1 hebt gespeeld heb je heel wat meegemaakt met die "mieterige man" en vind je m juist stoer... net als ik
vindt het een mooie cover hoor is idd wel een goed idee als ze op een dvd half life 1 erbij doen, lekker nostalgie