brain wave wat moet ik mij daar zoal bij voor stellen dat als je bijv rally aan het spelen bent en je wilt naar rechts dat je dat dan gewoon denkt of je denkt aan een lekker wijf en dat ding slaat op tilt
Wissik wel, wou alleen weten of jij het ook wist maar dan rijzen nu de vragen...wil dat zeggen dat de kont-roller overbodig wordt, en het grootste probleen zal zijn $$$$$$
Het lijkt me eigenlijk ook helemaal niet zo geweldig, ik bedoel, stel je rijdt echt in een auto, dan gaat dat toch ook niet zo?
Dan ga je vanzelf slippen bedoel je (met de snellere autos haal je dan idd flinke kudos, maar niet met audi TT enzo..)
Volgensmij bedoelen ze dat alleen als je je NIET concentreerd op het spel er iets gebeurd. Je kan dus niet met je gedachten een auto sturen. Je kan alleen wat slip-ups maken.
lijkt me helemaal niets kom je sávonds dronken thuis kan je niet eens even gamen.....niet dat het dan met een controller goed gaat maar de hersens werken dan helemaal niet meer ]:-
Whahaha, ik ben zo snel afgeleid dat mijn energyrekening er pijnlijk van zou worden. Ik zie wel mogelijkheden maar wat ik las heb ik nog niet nodig.
Tis idd niet zo heel erg flex als je controle kwijt raakt omdat je ergens anders aandenkt, ik denk zovaak aan iets anders met PGR eigenlijk..
Jah Als m'n vrouw me wat vraagt of een van de kids jengelt, hangt bassie alweer in de vangrail. Gaan ze plat, is het rustig, roeleer ik Vrij grote mond eig. heb pas 2,5 uur gespeeld Hey Wout, ik heb je ge-aisiekjoet, ik hoor je wel, moet nu even van pc af
Kan er hier iemand zoveel mogelijk links geven voor informatie hierover? (Ik doe er misschien een werkstukje over )
Eerste game hiervoor word "Yuri`s Revenge" Dan kan je d.m.v. Mind control de troepen van je vijanden overnemen en ....... HAhahaha