Hoe moet ik .bin en .cue files branden. En welk programma moet ik gebruiken. Ik heb nu al 2 cd's voor niks verbrand
en hoe maak ik een image JeanV Edit: Sorry voor de dubbele post jongens maar ik wist niet dat JeanV wat zou posten
Dat weet ik niet, ik weet ook niet of dat wel kan in Nero, maar met cdrwin moet t wel kunnen geloof ik.
open de cue file (met kladblok bv) en je zal daar een paar regels zien. op de bovenste regel zal je een verwijzing naar .bin file staan, zorg ervoor dat de path goed is (bv als er staat xxx.bin en de file xxx staat in C:\files, zorg ervoor dat in de cue file komt te staan C:\files\xxx.bin) verander verder nix aan de cue file en sla em op. start nero op file--> burn image, zorg ervoor dat je alle files kan zien (onderaan voor all files kiezen) ga naar de dir waar je de cue file hebt staan en selecteer die (dus niet de .bin) dan gewoon branden
Brand met fireburner, dan ben je tenminste veilig, hoef je geen geintje uit te halen. Zoek maar ff, fireburner heet het, is het hartstikke goed, ff op astalavista () een serial halen, klaar!