Nieuwe info over deze supergame, Breakdown.. klik ff Hier voor de trailer, deze game wordt echt super Site: www.project-breakdown.com weet iemand de release date van deze game? zou Q4 van 2003 zijn maar of dat nog zo is who knows?? - XeroZ
Wat ik ervan heb gezien ziet er allemaal goed uit. Vooral het first person vechten lijkt me weer eens iets nieuws. En speelbare dromen kuknnen altijd leuk worden natuurlijk!
Lijkt me ook een mooie game worden, maar wanneer deze game nou eigenlijik uit komt? Dit spel vind ik echt FP omdat je ook de armen etc ziet, helemaal het vechten ziet er cool uit, en volgens mij blijkt er een aardig goed verhaal in te zitten. Edit: dit is gvd Edit 2: kom er al weer in, gewoon via de japanse zooi. Ik heb gelijk wat plaatjes
in dat filmpje dat ik het gepost zie je ook heel mooi hoe dat first person vechten gaat, echt te strak!
Dat filmpje zit veel ingame dingen in, waaronder het ingame first person fighting dus d/l plz eerst het filmpje voordat je conclusie's trekt
heb je ub3rhaupt het filmpje wel gezien?? als je dat had gedaan dan weet je dat er ingame stukjes inzitten.. op xbox.com spreken ze al over een halo + halo 2 killer, dat vind ik zelf te ver gaan maar dat betekent niet dat we hier niet met een hele goede titel te maken hebben..
Ik vind dat van Halo killer altijd bullshit. Dan snijden ze zich eigenlijk in hun eigen vingers als ze het toch niet waar kunnen maken. Mij lijkt het gewon een cool actie spel, ik zie het verband met halo helemaal niet.
Is er al nieuws bekend rond deze game? Hij lijkt mij echt zwaar vet worden! Is er al bekend wanneer hij uitkomt in Europa? Voor US staat ie op februari, ik hoop z.s.m. in Europa.
vond het vechten echt veel te sloom gaan in die filpjes. ze moeten vooral een goede en leuke game afleveren, het het gevoel dat het meer een film word als een game als je snapt wat ik bedoel