Wordt Breed een Halo kont schopper of een kont likker? http://www.breedgame.de/screenshots/screenshots.php# Sommige screenss zijn mooi, andere niet
mooie screen maaruh halo kontjeskicker? dan moet ik 1st weten of de gameplay goed is. En trouwens who cares? Ik haal HAlo toch, dus als deze game net zo goed/ beter is, dan pak ik die later ook!! mzzl Munch and Abe
nou, als ie in 2003 uitkomt kunnen ze er nog wel een tijdje aan werken. dus deze screens zeggen nog niets. kan nog veel met het spel gebeuren in die tijd tot 2003 dus gewoon blijven volgen. maar ik denk niet dat het aan halo kan tippen, zo wel zou dat heel gaaf zijn. nog een vet spel erbij.
Breed is een RTS real time strategy Halo is een pure Shooter niet echt te vergelijken, en dat Halo graphics mooier zijn (realistischer) alles is te schoon in breed
Hmm, het ziet eruit als een directe Halo rip-off. Mannetjes lijken op die van Halo, je kan in voertuigen. En het level wat je ziet is aan het water, net als wat je bij Halo ziet... Kortom: NEP!
kijk uit trouwens, die Dronex tech demo is een killer.. het killed je PC.. ik heb een 2ghz p4 met geforce 3 ti 500 en die tech demo heeft mijn PC al 2 keer gekilled.. maar hij is wel ongeloofelijk gruwelijk..