Ik heb gisteren deze breedbeeld gekocht en wil graag weten wat jullie mening hierover is. Heb ik een juiste keuze gemaakt? Heb er ook gelijk dit setje bij gekocht. Kwam er alleen achter dat er geen 'optical in' op zit Is het wat? FOP.
Optical in is om je xdoos mee te verbinden voor DD op je xdoos Ik heb zelf BTW ook een Home Cinema setje zonder optical in, maar dat boeit me ook niet zo , er zijn trouwens weinig home cinema sets met een optical in, voor zover ik weet alleen die van Sony.
Nee, zoveel cinema setjes hebben een optische ingang. Meestal vanaf de 700 euro setjes. En voor de thread starter. Ik heb ook een JVC maar met Optiche ingang. Kzou hem ruilen voor deze versie of een andere set met optische ingang. Tis zonde, als je dan toch een home cinema set koopt, om niet van Dolby Digital van je Xbox te genieten
Jah, das een set met aparte receiver, ik doelde op setjes waar alles ingebouwd zit Heb bij MM gekeken en heb er echt geen kunnen ontdekken Ik heb BTW deze:
Mijn HK heeft ook geen optical in . Kenwood heeft ook een all-in-one dingetje met optical in type is dvt-7000 is wel een leuk dingetje.
wat een klote-teeveetje, heb je een verrekijker nodig? nee geintje, ik wou dat ik et allemaal had man...
Mijn menig is dat het er vetjes uitziet, feli met je aankoop Oh, dat steje van mij hangt aan een flips BB, ook erg fijn Tja, als je echt DD in je games wilt zou ik zeggen probeer hem om te ruilen, ik krijg koppijn als ik continue naar al dat geknal en al die motor geluiden moet luisteren in DD
Ik vind zelf breedbeeld 3x niks, Het is leuk voor je Xbox maar DC,NGC ondersteunen het niet en dan zie je alles zo breed en das kut.. Als ik een tv mocht uitkiezen nam ik een grote 72 a 74 cm Grootbeeld tv met alles erop en daaraan.. Maar die set jah zou ik wel willen hebben
Ehm breedbeeld is sowieso 16 : 9. Als je dan een NGC of DC aansluit krijg je dus een beeld dat normaal 4 : 3 is uitgerekt nar 16 : 9. Je kan ze vaak wel terugzetten naar 4 : 3 maar mis je dus groot gedeelte van je TV scherm, snappie
Ben geen expert, maar ik kan kiezen tussen 16 : 9 en breedbeeld op mijn (breedbeeld) tv dus er is een verschil tussen 16: 9 en breedbeeld. Overigens heb ik ook nog superzoom, 4 : 3 zoom, ondertitelzooom etc. In iedergeval is 1 van die opties volgens mij gewoon gelijk aan een Grootbeeld tv tussen het probleem van Breedbeeld TV's met NGC of DC lijkt me onwaarschijnlijk.
HEEY! Ik heb precies hetzelfde setje, alleen mijn TV heeft maar een glazen plaat! Ik had ook hetzelfde probleem met de optische ingang, maar als je hem dolby surround aansluit geeft ook een vet geluidje!!!