Ik wil graag een nieuwe TV kopen, ik twijfel alleen tussen breedbeeld en normaal. Wat gaat het best in combinatie met een XBOX? BTW, DVD's kijken is ook een belangrijke bezigheid voor mij en zal ook meespelen bij de keuze Heeft iemand advies?
Nog niet veel spellen hebben Breedbeeld laat ik zeggen de goede titels sommige wel maar met dvd heeft echt alles Breedbeeld vooral bij een videotheek als je ze los koopt is het niet altijd zo. Ik zou voor breedbeeld gaan
Voor dvd's is het idd beter om breedbeeld te hebben. En in het menu kun je ook kiezen of je een breedbeeld gebruikt of 4:3
Als je nu een TV gaat kopen koop dan breedbeeld, bij games zal het idd niet zo heel veel uitmaken, maar bij DVD's mis je de helft van het beeld door balken :{
koop een breedbeeld, dat is gewoon de toekomst en als je er eenmaal 1 hebt wil je noioit meer wat anders. Koop er wel 1 met 100hz. En geef er ook wat aan uit, heb zelf een 32" met pixel plus van philips, echt een geweldige tv.( kostte wel wat ( € 2100) maar dan heb je ook wat)
Re: Jezus kun je nog wat anders dan alleen maar smilen ? Je hebt nu twee posts allebei een Dan ben je echt goed bezig hoor
Ik heb TOEVALLIG afgelopen vrijdag een nieuwe TV aangeschaft..... Ben nu van 4:3 naar 16: 9 gegaan..... http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4988 Op pagina 3 staat ie Info: Philips 8806 70 CM 100 Hz Dynamic Contrast 3x RGB Scart, 1x S-video, 1x Analoog (tulp) Real Flat Eine schöne Kijkbuis
Ik heb een mooi 66 cm breedbeeld buisje waar je zo lekker dichtbij kunt gaan zitten. DTS speakers om me heen en spelen maar. Voordeel is dat ie dan niet zo hard hoeft en dus hinder (lees: terroriseer) ik de rest van de bewoners niet zo. Maar gelukkig wel net genoeg dat ze af en toe gek van me worren