....Ik ga een dezer dagen een breedbeeld tv kopen, maar ik vroeg me af welke gevolgen dit heeft voor computergames die je erop speelt. Zal het spel zich aanpassen aan het nieuwe beeldformaat of rekt het zich uit, of kryg je gewoon balkjes langs de zykant!? Zyn er ook spellen die speciaal gebruik maken van het breedbeeld formaat? alvast bedankt mensen. Ps ; nog aanraders qua breedbeeld tv's? Ik wil zon 600-800€ er hoogstens aan uitgeven.
Ik heb net een breedbeeld gehaald en kan zeggen dat het er zeer goed uit ziet. Je kunt kiezen uit verschillende beeldformaten en bij de optie breedbeeld heb je geen kleine dikke dwergjes lopen als je dat bedoelt. Dus kopen en enjoy.
thanks...hoeveel CM is die? ik wil het liefst 80 CM ofzo maar dat wordt een beetje moeilyk in myn prysrange
Ik geloof 70 cm 66 cm effectief. En de xbox heeft breedbeeld standaard ingebouwd hoef je alleen maar even te aktiveren in je config screen dan doet de tv de rest automatisch.
Hallo iedereen gisteren ben ik naar megapool gegaan en ik vroeg of je bij de projectie tv's een soort lamp nodig hebt: antwoord JA. Ik vroeg ook hoelang de lamp kan blijven funcioneren antwoord: 2 a 3 jaar is dit waar? Bedankt...
Breedbeeld is echt vet man...vooral bij sport games en shooters... Op mn kamer heb ik zo'n kleine 37 cm beeld tv....beneden bij de breedbeeld tv zijn de geluidseffecten gewoon goed....en de kwaliteit van games is veel beter te zien.......dus ik ga een breedbeeld tv voor in mn kamer kopen...
Wat een onzin verhaal, die leeftijd die een tv van redelijke kwaliteit mee moet kunnen gaan is een jaar of 8 a 10. Denk zelf na over wat zo"n dude tegen je zegt en vraag je af of het logisch zou zijn of een tv een levensduur van 2 a drie jaar zou hebben terwijl je je verzekering kunt uitbreiden naar 5 jaar. Niet dus als zij er niet vrij zeker van zijn dat het merendeel van de tv's die 5 jaar probleemloos door brengen bieden ze je niet de mogelijkheid van die verzekering aan.
Ik zat ff op megapool.nl naar projectie tv's te zoeken en ik moet zeggen dat één van ze mn hart heeft veroverd.....maja...dat wordt lang sparen....
Ach, ik ben ook nog wel tevreden met mijn 4:3 sony'tje (82 CM), maar breedbeeld, daar zou ik geen nee tegen zeggen
Breedbeeldgamen is gewoon super met de xbox nu moet je nog een 5.1 systeempje te hebben en dan kan je optimaal genieten
Ik heb in principe niet echt een voorkeur voor 16 of 4:3. Ik speel wel alleen op 16 (2 breedbeelds hier) maar het is niet zo van WOOOWW DIT IS ECHT BETER. Je kan namelijk ook uiterst scherpe 4:3 TV's halen, ik durf zelfs te zeggen dat over het algemeen de 4:3 TV's scherper beeld hebben, en dat is eigenlijk ook wel logisch.
komt omdat de meeste breedbeelds 100hz zijn en minder scherp maar ik heb een 50hertz breedbeeld op me kamer en een 100hz in de woonkamer en je hebt gelijk de 100hz van beneden is minder scherper dan de mijne
Ik kan moeilijk vergelijken, heb zelf een 16 50hz TV, 72cm. Beneden een 100hz 16 72cm TV maar dan met dat 'Pixel Plus' is een soort tussen vorm tussen normaal en HDTV, en dat is echt uber-scherp dus vergelijken is listig