1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Breedbeeld, wanneer wel, wanneer niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biscuitje, 13 sep 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey, ik vind het een beetje raar. 'Wat vind je raar Biscuitje?', zul je je afvragen. Nou jongens, dat ga ik jullie vertellen!8)

    Nougoed, ik heb mijn Xbox op breedbeeld staan, want ik heb een breedbeel televisie (dûh). Maar wat ik nou raar vind is dat ik bij het ene spel de televisie op breedbeeld moet zetten, en bij andere spellen niet.
    Midtown Madness 3 bijvoorbeeld niet, maar Sega GT weer wel!

    Hoe kan dat? Hebben meerdere mensen dit?
     
  2. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    als ik kung fu chaos speel, moet ik het beeldformaat veranderen naar normal, anders mis ik een deel van 't beeld... verder (nog)geen last van gehad...
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is vaak zo dat hij vanzelf naar breedbeeld springt als het spel breedbeeldmode ondersteund... Dus als hij niet vanzelf op breedbeeld springt dan ondersteund het spel het vaak ook niet. Vaak krijg je dan opgerekt beeld als je het dan handmatig toch op die instelling zet...

    Althans ik spreek nu uit eigen ervaring, hoop je hiermee ietsjes verder geholpen te hebben :)
     
  4. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Had ik eerst ook, om dit probleem te verhelpen moet je de instellingen van de Xbox op ik dacht pal-60 zetten (of juist andersom) om positie van het beeld wel goed te krijgen. Dus je hebt dan EN breedbeeld EN een goede schermindeling. Hoop je hiermee verder geholpen te hebben. :)

    Sorry voor offtopic
     
  5. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die threat is van voor mijn tijd 8)

    Laatste post: 06-05-2002 23:18
     
  7. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen bestonden er al breedbeelds en xbox :) Staat genoeg in dacht ik zo.
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat het ene spel het wel ondersteund, en de andere niet?
     

Deel Deze Pagina