Ik denk dat hij gewoon ongewijzigd blijft buiten de controls natuurlijk. Dus hij zal op ieder platform 3rd person zijn (dat was toch het camera standpunt, niet?). [EDIT]Ik weet nu dat hij op pc uitkomt.[EDIT]
het is origenlee een pc spel (kijk ook ff op de main page) en ja het is 3rd person (ook wel van boven af gezien geloof ik) maar dat is fulltrottel 2 ook, maar ft2 is wel nogsteeds point&klik. als ze het zo gaan doen als de nieuwste monkey island (ben ff de naam kwijt) zou ik dat jammer vinden, point en klik werkt gewoon veeeeeel beter.
Can't help you there. Zoek eens op een pc gamesite of wacht zo'n 10 uur op een member die dat weet. Maar ik dacht dat ie op ieder platform hetzelfde ging zijn.
ik wacht ook wel 10 uur, daar gaat het niet om. en hij komt ook op elk platform uit, maar pc is de enigste waar het point&klik op kne. Kijk maar naar siberia, die is ook multi platform, maar op de pc point en klik.
Ik kan me vergissen, maar dit gaat over een pc-game, right? Wat staat er bovenaan dit forum? Right: Xbox Games forum. Hmmm, dunno, iets zegt me dat dát niet klopt. Zullen we hem maar verplaatsen dan?
T word volgens mij de Monkey Island besturing. Alleen moet er nu ook wat geklommen en geklauwterd worden (ik hoop niet teveel). misschien kan je het vergelijken met de besturing van Simon the sorcerer alleen die heb ik niet gespeeld (wel over gelezen). Ik koop/ huur hem in elk geval op de xbox.
Simon the sorcerer heb ik ook nooit gespeeld. dus dat weet ik niet. Maar ik ben bang dat het nu meer een 3rd person actie game gaat worden met adventure of zelfs puzzel elementen. Dat vind ik dus jammer, aangezien Broken Sword een hele coole point&click adventure was met stoere actie momenten erin. Maar die actiemomenten waren zo dat het weer een puzzel was ipv goed de knoppen in drukken.
Hij komt over 4 dagen uit op de Xbox. Gaat iemand hem halen? ik heb nog geen reviews kunnen vinden maar ik ben erg benieuwd moet ik zeggen.
geen point & click? dat is echt wel minder, had het eigenlijk ook neit echt verwacht maar toch, een paar jaar terug was ik nog wel helemaal fan van point & click, en vind het nu nog steeds leuk, ik zou hem gekocht hebben als het point&click was voor de XBox. Maar dit lijkt me gewoon niet meer leuk, als je langs iets loopt dan kijkt George er waarschijnlijk naar en hoef je niet over het hele scherm te gaan zoeken of je niets vergeten bent. Ach ik lees anders eerst wel even reviews, want ze zijn best lang met het spel aan de gang geweest, misschien is die dan toch wel goed.
Heeft iemand hem in huis? Ik ben net op de officiele site geweest, en daar stond dat hij in november zou uitkomen. Het lijkt me overigens wel een leuk spel. Ik houd van spellen waar je veel in moet onderzoeken enzo. Hij komt ook uit op de xbox, dus je had hem ook kunnen laten staan.
Is net zoals Monkey Island 4 helaas, maarja het werkt redelijk. Ik snap het ook niet.. Ze moeten gewoon alle adventures maken zoals Monkey Island 3 was.. maarja ze "moeten" 3d ofzo..