1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

brommer kapot HELP!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Barcode, 6 jul 2005.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hallow mense...
    ik heb een ouwe brommer (rij er nooit meer op) en nou moet ik em verkope van me pa alleen staat dat ding nou ongeveer al een jaar stil want hij doet et niet egt... nu blijkt dat als ik er mengsmering (brandstof ;)) ingooi dat die er zow ongeveer als een beetje oranje/bruin achtige troep weer uit komt, volgens mij is dus m'n tank een beetje verroest aan de binnekant.

    nu is mijn vraag: weet iemand hier op dit forum hoe ik mijn tank dus weer schoon kan maken?!?!

    alvast bedankt!!
    _0/
     
  2. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Volstorten met cola (serieus!) en dit een dagje laten werken, daarna een aantal keer goed doorspoelen met verse euro 95. Ik zou zo en zo nadat je hem ontroest hebt een brandstof filtertje monteren. (Een antiroest middel van de bouwmarkt kan natuurlijk ook)
     
  3. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heej, je kunt beter effe naar www.scooter-freaks.nl gaan, daar zulle ze er iets meer van af weten;)
    later
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ik ga dat met die cola wel ff probere denk ik :D wel vreemd maarja ik moet tog wat proberen....

    zijn er nog meer mensen met suggesties?
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Cola heeft bij mijn buurmeisje ook geholpen, ik zou dat wel even proberen.
     
  7. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    dan heb je nu hoogstwaarschijnlijk een nieuwe carb nodig en je tank moet gezandstraalt worden

    is dat te veel moeite dan kan je de brommer beter weg gooien.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja me carborateur ofzow die heb ik al helemaal uit elkaar gehaald en sgoongemaakt enzow dus daar is volgens mij nix mis mee... maar tog bedankt
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej het is gelukt :D de cola heeft geholpe!! wat kwam er versgrikkelijke bende uit dat ding eej 8) hartstikke bedankt voor jullie tips *) _0/
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    en loopt hij weer ?
     

Deel Deze Pagina