Brothers in Arms 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door folkert123, 20 mrt 2005.

1. folkert123

folkert123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wanneer brothers in arms 2 uitkomt.Want die wil ik ook graag gaan kopen. Ik heb brothers in arms road to hill 30 ook en dat vind ik een goede game *). Dus dan zal brothers in arms 2 ook wel goed zijn

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha, niet een beetje snel?
    ik bedoel de helft van de mensen die BiA willen spellen hebben nog niet eens de kans gehad daartoe en jij wilt alweer een vervolg :p

wees nou maar ff tijdje tevreden met BiA die je nu hebt ;) (en als je dat niet bent, dan willik hem wel ;))

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Volgens een nieuws bericht van xbw komt een vervolg op BiA nog dit fiscaaljaar(april 2005-april 2006)

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dit.

Edit: Post nummero 200!!! *)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus nu al ? :confused: Niet TE vroeg..:{

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb deel 1 nog niet eens, maar goed...

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik zit met smart op morgen te wachten omdat ik hem dan binnenkrijg en dan beginnen ze hier al over het 2e deel..:{

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kom op jongens (& meisjes) die feodor heeft 't al zo moeilijk en dan wrijven ze het er nog eens in! Ik trouwens ook, ik wacht ook nog op mijn exemplaartje.

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Xboxmod. :) That's the Spirit. ;)

10. mars15

mars15 Guest

wat er bij moet

betere grapics
    meer vrijheid
    je moet gebouwen inkunnen

:p

11. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    nog betere graphics jij bent ook nooit tevreden dit zijn de beste graphics die ik tot nu toe in een oorlogsspel heb gezien :{

12. mars15

mars15 Guest

toch vind ik ze als je het speelt wel meevallen hoor

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Zou er nou iets van in komen over "De slag van Arnhem", zou opzich wel vet zijn.

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hem eerder verschijnen op de next gens. Moet eerst deeltje 1 nog halen :'-(

15. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    De slag van Arnhem zal idd wel een cool idee zijn. Kank mn eigen stad gaan verkennen!!! Maar bij ubisoft zijn ze nogal snel met spellen achtermekaar uitgeven kijk naar splinter cell.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook erg snel. En het is van juni 2005 tot oktober 2005. En er staat achter: xbox 1 en 2. Dus dat betekent dus dat de xbox 2 dan al uit is. Dat is dan ook weer zo snel.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe bia zal zeker helemaal in het teken van ''operation market garden'' staan.
    lijkt me wel cool als je in arnhem woont, en je speelt door de straten waar je zelf woont!
    overigens heeft die gast die het super realistisch en authentiek maakt(john antal) al research in omgeving arnhem/nijmegen gedaan:)

edit: dit stond op www.brothersinarms.nl!
    ''Onderzoek is door Kolonel John Antal al verricht in Nederland en het is zeker dat Lieutenant-Kolonel Robert Cole omkomt in deze strijd.''

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ja vast en dan gaat bia2 ban d+8 tot d+16 :p of iig tot waneer de oorlog ophoud :p

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ?, ooit gehoord van operation market garden?
    ooit de film a bridge too far gezien?
    en die d+3 bv staat voor 3 dagen na de invasie (d-day) dus die zal niet in market garden komen he....

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet uitgespeeld dus ik weet niet Baker het overleeft, maar dan hoop ik dat je dan verder gaat, je speelt nu de eerste 9 dagen, ik hoop dat je dan verder gaat, met nog een aantal BIA delen tot en met BERLIJN en dat je hem in het allerallerallerlaatste deel dan terug ziet vliegen. Voor de rest hou ik mijn hart vast dat ze het niet gaan vern*uken net als MOH.En je moet meer kunnen doen in de dorpen waar je komt, nu loop je erdoor heen en dan moet je gelijk weer verder dat is jammer (behalve dan in +6) maar je moet dan wel st. Comme veroveren maar je moet hem niet behoudenm je gaat gelijk weer door, ik hoop dat ze dat verbeteren. :)

las ik net op BOOMTOWN:

Gearbox are already working on the sequel to their upcoming World War 2 tactical shooter, Brothers in Arms. That was revealed today during a press event in London. Indeed it seems Gearbox have plans for several BiA games as they intend to recreate the entire World War II campaign of the unit in the game: 3rd platoon Fox Company, 502d PIR of the 101st Airborne Division.

While the first (yet to be released) game focuses on the unit’s battles in Normandy, the second game will focus on Operation Market Garden - the failed Allied campaign to hasten the defeat of Germany in World War II. Gearbox also hinted at the Battle of the Bulge campaign a few weeks after Market Garden, but it’s unclear whether that will be included in the second game, too.

Gearbox’ current European promotion tour for Brothers in Arms will apparently also be used for conducting research related to the sequel.

Source: Blues News

Deel Deze Pagina