Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    [​IMG]

    Welkom bij het 2e deel van de Brothers in Arms thread(s)
    Deel 1 kan je hier vinden:
    Brothers in Arms

    Het is nog even een paar daagjes wachten en dan komt deze shooter uit.
    Zelf heb ik hoge (hopelijk niet te hoge) verwachtingen van het spel, en wat ik tot dusver heb gezien lijkt dit spel die verwachtingen ook waar te maken.
    Hoewel er geen tekort is aan shooters en ook niet aan oorlogshooters op de xbox zijn er maar weinig die daadwerkelijk goed zijn.
    o.a. Call of Duty, Men of Valor en vooral de laatste Medal of Honor waren imo gewoon teleurstellend.
    Het ziet er naar uit dat Gearbox in samenwerking met Ubisoft wel een goede WWII shooter neer kunnen zetten.

    Voor de liefhebbers, hoewel dit bij mijn weten al bekent is. Er komt net zoals bij Halo 2 een special edition tin box uit.
    [​IMG]

    Het verhaal/uitleg
    Omgevingen:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Meer screenshots e.d. kan je vinden in de hieronder gegeven links.
    Video dagboeken
    Videodagboek van Gearbox, makers van Brothers in Arms
    Tweede dagboek van Brothers in Arms met nieuwe beelden
    Derde Brothers in Arms dagboek over realisme in het spel
    Vierde videodagboek van Brothers in Arms over graphics
    Vijfde videodagboek van Gearbox: Brothers in Arms verhaal
    Bekijk het inmiddels zesde Brothers in Arms videodagboek

    Overige links
    Brothers in Arms hands-on
    Stortvloed aan spectaculaire Brothers in Arms screenshots
    Epische nieuwe trailer van Gearbox' mooie Brothers in Arms
    Nooit eerder vertoonde screenshots van Brothers in Arms
    Nieuwe gameplay 'tutorial' video van Ubi's Brothers in Arms
    Vier nieuwe omgevingskiekjes uit Ubi's Brothers in Arms
     
  2. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    deeltje 2 alweer :)
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom der net achter dat de PC versie in amerika ook pas de 15e uitkomt. Nu vroeg ik mij af of de PC en/of de PS2 versie hier in europa ook later uitkomen dan de xbox versie.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah volgensmij wel ietsjes later.
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb BIA misschien maandag al ...mijn software boer zou dan misschien al enkele exemplaren binnen krijgen :)
    hij zou vier exemplaren iig apart leggen voor mij en 3 vrienden.


    btw. ik had me voorgenomen om geen filmpjes te kijken genomen uit levels in het spel maar toch heel even gedaan :+
    maar na het zien van dat filmpje kan ik alleen nog maar dit doen : _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je goed geregeld dan, ik moet nog un poosje wachten... :'-(
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja die gozer wou dit voor ons doen maar hij wou wel dat we dan het spel echt bij hem komen ophalen en niet bij een concurrent gaan halen. :p
    hoop dat ze het spel maandag hebben :)
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, deel 2. ik zal me hier ook maar weer even vestigen. Ik ben benieuwd in hoever de PC versie nou van de xbox versie verschilt. Ik weet dat de xbox versie blob shadows gebruikt en de pc versie betere, real time shadows ofzo (gelezen in de BiA FAQ) Maar zijn de muur textures en details van het gras nou beter in de pc versie? Of blijft het verder alleen verschil in de shadows en de scherm resolutie die bij de pc natuurlijk hoger kan (omdat de standaard tv's nou eenmaal niet scherp genoeg zijn). Ik denk dat de pc versie wel scherpere muurtextures/model textures e.d. heeft, maar 1 ding weet ik wel zeker, het geluid en de sfeer is op de xbox even goed, dan niet beter dan de pc versie. Niet dat het voor mij heel veel uitmaakt, maar ik wil de pc versie toch nog eens uitchecken (demo misschien) want als er echt drastisch verschil is vind ik dat toch ergens jammer. Merk je namelijk dat de xbox echt aan z'n limieten aan het komen is. naja, al bewijst Splinter Cell 3 wel dat die ouwe box nog veel verborgen kracht bezit. Maar de xbox versie ziet er al mooi genoeg uit voor mij, ik blijf een gameplay/sfeer boven graphics gamer. En rondlopen in de rustige landschappen en dorpjes als er even geen vijand in de buurt is is al een mooie ervaring vind ik. Lijkt me leuk om een keer naar Normandië te gaan en proberen de lokaties van de game te gaan zoeken, als ik ooit weer eens op vakantie ga ofzo. Wat screenshots in een mapje meenemen en kijken of ik bepaalde gebouwen kan vinden, de kerk van Carentan moet niet moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik zou ook graag naar normandie en omstreken gaan en belangrijke WO II gebieden opzoeken zoals bijvoorbeeld omhaha beach en carentan enzo :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben 2 jaar geleden naar Normandië op vakantie geweest. Heb een hele oorlogsvakantie gemaakt! :cool: We stonden op een camping in Bayeux, en vanaf daar bezochten we álles! Ik ben op alle 5 de stranden geweest (Omaha, Utah, Gold, Uno en Sword), inclusief de begraafplaats aan Omaha Beach (waar de beginscéne was van Saving Private Ryan). Ik ben in Carentan geweest, in Saint Mere Eglise (met de pop aan de kerktoren :+ ) en ik ben bij Arromanches geweest. En ik heb ook op Point Du Hoc gestaan. Je hebt daar gewoon speciale oorlogsroutes, er staan dan bordjes langs de weg die je kunt volgen.
    Het was een geweldige vakantie. De restanten van de oorlog zie je overal. In elk plaatsje hebben ze wel een museum of staan er bunkers.

    Echt een aanrader om daar 'ns een keer naar toe te gaan! Het was voor mij een geweldige ervaring. :)
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet, de 17e is de officiele releasedate, reken maar dus niet op 10 Maart, houd het gewoon bij gcshop, daar is het meestal wel goed vermeld. Of je gaat naar ToTheGame linksboven bij "upcoming" kan je een platform kiezen en dan krijg je een alfabet, daar staan alle US en Europe release dates, altijd handig.
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga deze herfst naar normandie toe... ook 't een en ander bekijken daaro!
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja lijk me wel intressant om te zien waar het nou echt allemaal is gebeurt. Kga deze zomervakantie denk nergens heen dus kijk wel wanneer ik ga. Wil BiA ook even pre orderen maar heb eerst even geld nodig maar niemand reageert op mn tk thread :mad:.. Ik ga het spel vanavond misschien weer spelen dus ik zal nog wel posten als het nuttig is.
     
  15. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe maar vind dat de info van mensen die het spel al gespeeld hebben maar montjesmaat beschikbaar komt. Kan dat niet wat meer?? Maar misschien komt dat ook wel omdat ik niet kan wachten tot volgende week donderdag!
     
  16. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    BIA komt over morgen of overmorgen uit hoor vraag maar een lokale gameshop!!
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    de officiele release date staat op de 17e. dus of je gameswinkel daar in de buurt loopt achter, of ze hebben geluk :)

    de reisbureaus zullen iig blij zijn met deze game :+
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ook net van iemand die in de Free Record Shop werkt dat Brothers in Arms een week is vervroegd en waarschijnlijk morgen al in de winkels ligt...das best naadje als gcshop zich wel aan de 17e houd. Maarja, zal als ie er echt ligt morgen, zal ik wel even een mailtje aan gcshop sturen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet. Hoe zou het kunnen dat FRS hem eerder te koop heeft liggen?
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS bij ons in de buurt verkoopt spellen (bijna) altijd 1 á 2 en SOMS 3 dagen voor de Release zo was dat ook met RS3: Black Arrow en Halo 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina