Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Welkom bij het 3e deel van de Brothers in Arms thread(s)
    Deel 1 kan je hier vinden:
    Brothers in Arms
    Deel 2 kan je hier vinden:
    Brothers in Arms [Deel 2]

    Zelf heb ik Brothers in Arms al een aantal dagen in mijn bezit.
    Ik moet zeggen dat ie voorlopig mijn verwachtingen waar maakt.
    Hoewel elk spel wel zijn nadelen, bugjes etc heeft en Brothers in Arms die ook kent is de spel ervaring, het verhaal en de gameplay zeker wat ik ervan verwacht heb, meer nog eigenlijk.
    Het spel geeft me meer het gevoel dat ik daar ben als dat ik eigenlijk verwacht had. Interactie met je team maten is ook tof, hoewel het wat mij betreft wel wat meer had mogen zijn.
    Al met al is het, in mijn ogen althans, de beste WOII shooter die tot op heden op een console is uitgekomen.

    Brothers in Arms krijgt dan ook niet voor niets de rating geweldig in de XBW review.
    Review is hier te vinden:
    XBW Review: Brothers in Arms: Road to hill 30

    Het verhaal/uitleg
    Omgevingen:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Meer screenshots e.d. kan je vinden in de hieronder gegeven links.
    Video dagboeken
    Videodagboek van Gearbox, makers van Brothers in Arms
    Tweede dagboek van Brothers in Arms met nieuwe beelden
    Derde Brothers in Arms dagboek over realisme in het spel
    Vierde videodagboek van Brothers in Arms over graphics
    Vijfde videodagboek van Gearbox: Brothers in Arms verhaal
    Bekijk het inmiddels zesde Brothers in Arms videodagboek
    Laatste Brothers in Arms ontwikkelaarsdagboek: Multiplayer

    Overige links
    Brothers in Arms hands-on
    Stortvloed aan spectaculaire Brothers in Arms screenshots
    Epische nieuwe trailer van Gearbox' mooie Brothers in Arms
    Nooit eerder vertoonde screenshots van Brothers in Arms
    Nieuwe gameplay 'tutorial' video van Ubi's Brothers in Arms
    Vier nieuwe omgevingskiekjes uit Ubi's Brothers in Arms
    XBW Review: Brothers in Arms: Road to hill 30
     
  2. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel uur duurt het spel nog als je bij buying the farm bent(ik speel op difficult)
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel sinds kort op de PC en moet zeggen echt heel erg tof! Het is zo vernieuwend...In het begin dacht ik wel de vijand 1 voor 1 vanaf een afstand te kunnen omleggen, maar dat gaat dus niet. Ik vind vooral het vastzetten van een vijand met behulp van veel vuurkracht goed uitgewerkt. Maar soms is het wel wat simpel, maar dat is natuurlijk op te lossen door een hogere moeilijkheidsgraad. Ook zijn de meeste chapters vrij kort, maar over het algemeen: Ik blijf dit spel nog wel een tijdje spelen :D

    Ik zal deze thread dan ook in de gaten houden misschien komen er nog leuke/verfrissende tactieken langs. _O_
     
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag

    Kunnen jullie me helpen met dit stuk
    ik ben bij buying the farm en me objective is het onschadelijk maken van de mortar team. Dat is op zich geen probleem maar het probleem is dat er een tank staat en ik heb helemaal geen anti tank wapens meer. Nou is mijn vraag hoe kan ik deze tank onschadelijk maken zonder helemaal overnieuw te beginnen
     
  5. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur je Sherman Tank erop af als je die nog hebt tenminste. Laat de sherman tank op de duitse tank schieten en blijf telkens nieuwe move orders geven waardoor de sherman blijft rijden. Na 2 of 3 rake schoten is er niet veel meer over van je duitse tank. En anders zorg je dat je team de tank afleid en ren je heeel snel naar de achterkant van de tank, waarna je een granaat in de tank gooit (als je nog een granaat hebt tenminste). Heb je geen granaten en is je sherman tank kaput, dan weet ik het ook niet want er zijn daar geen pantserfausts te vinden. Succes!
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Voor hulp bij Brothers In Arms kun je je vragen beter stellen in de daarvoor bedoelde Brothers In Arms Helpthread. Deze thread is meer bedoeld voor algemene info over de game.
     
  7. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu al 2x uitgespeeld, eerste keer op easy :+ en daarna op normal. Nu ga ik beginnen op difficult, als me tentamens deze week eindelijk afgelopen zijn :) . Ik geniet echt van dit spel, echt heel anders dan alle ander shooters die ik gespeeld heb op de xbox. Er is al veel info gegeven over dit spel in de 2 threads, maar wat vinden jullie dat verbeterd kan worden?

    Ik heb me best wel geergerd aan al die hekjes en prikkeldraad overal. Zo kreeg ik niet het idee dat het een open landschap was, wat het toen natuurlijk wel moet zijn geweest. Ik zou hier liever de 'onzichtbare muur' zien, dat je iig wel de indruk krijgt dat je in een open landschap loopt. Want ondanks dat de maps groot zijn zie je wel precies waar je niet heen mag. Dit vermindert voor mij het realisme. Ook die mistereuze mortieren teams, die wel heel goed kunnen schieten. Ook al bestaat er geen manier waarop ze me gezien kunnen hebben, ze schieten altijd precies in de lijn waar ik loop. Dat krijg je toch het gevoel een soort ingeprogameerde magneet te zijn. En op de allerlaatste missie, in het veld. Er stonden 2 tanks en een man of 8 te schieten op de laatste overgebleven heldhaftige kraut. Ik hoefde niets meer te doen, en ik ging schuilen achter een grote berg zand omdat mijn health bijna op was. En wat denk je dat die Duitser weet te presteren? Ondank dat iedereen behalve ik op hem aan het schieten was kiest hij mij als doelwit en gaat op de zandhoop voor me schieten. Yeah right dat zou ik ook doen in zijn positie |:- . Naja, heeft het team van gearbox nog wat te verbeteren voor het tweede deel, waar ik nu al heel erg naar uitkijk! En nu ga ik maar is beginnen met leren voor morgen :'-(
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gooi je eigelijk een granaat in een tank?
     
  9. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd het is onmogelijk om in die tank een granaat te gooien
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wneer patch nummer 1.03 komt.. die schijnt deze error bij et opstarten van et spel bij mij op te lossen:

    Build: (null)

    OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
    CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2021 MHz [1151077842944.000000 0] with 1023MB RAM
    Video: No Video

    Empty class for object None

    History: UObject::confused:taticAllocateObject <- (NULL None) <- UObject::confused:taticConstructObject <- InitEngine
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Darkwing al weergaf: Brothers in Arms Helpthread

    Dit is meer bedoeld voor discussie over de game zelf, Ik zal daar dan ook beantwoorden hoe je een tank uitschakelt zonder een panzefaust of tank
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd ik stoor mij ook veel aan die hekjes en muurtjes. En soms kan je er wel weer overheen springen en dan weer niet. En vaak zijn de "flanking" opties wel heel duidelijk aangegeven. En is het niet een gevecht, maar een puzzel. Maar goed ik blijf het heerlijk vinden de gevechten :D Vooral als je opeens zwaar onder vuur ligt en je de kogels overal hoort inslaan en dan gaan terug schieten...Ik ga dit zeker nog een paar keer spelen op hogere niveaus.

    PS ik speel nu op easy, hebben je teammates ammo? Dus moet je erop letten dat je ze niet te lang laat vuren?
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    kan welhoor in dat level, heb ik ook gedaan :+
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @banjy

    nee je teammates hebben voor zover ik weet geen ammo dat opkan ofzo, ik heb de game zelf op normal uitgespeeld en voor de helft op diffficult en op allebei de niveaus heb ik nog niks van ammo gemerkt. Misschien jammer voor het realisme maar zo erg stoor ik me er niet aan eigenlijk. *)

    ontopic,

    wat ik eigenlijk het enige minpunt aan het spel vindt is dat je mannetjes soms niet helemaal goed luisteren bijv bij de missie push into carentan kon ik me hier heel erg om frusteren als je ze bijvoorbijld naar een auto stuurt dan gaat er eentje voor de auto zitten eentje gaat ernaast en eentje zit er maar achter cover (zo is het vaak ook met die soort heuveltjes die in het midden naar beneden lopen.) ik vond dit heel vervelend want dan worden je mannetjes gewoon afgeknalt. en nog vervelender vind ik het feit dat gearbox zegt dat ze een geweldige A.I. hebben ontwikkeld, maar als de mannetjes op een mg42 aflopen alsof het een happy meal van de mac is betwijfel ik dat toch zeer. Ik had liever een systeem gezien zoals full spectrum warrior waarin je vier punten hebt (die je mannen dus voorstellen) en je kunt kiezen of je voor een hoekpositie kiest een cover positie etc want dat was een stuk preciezer dan manne die zelf bepalen hoe en wat ze doen :{
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, mooi dat ik daar geen rekening mee hoef te houden :D Ik vind het wel fijn om ze lekker door te laten schieten...

    En ik vind de AI ook niet geweldig, het werkt alleen lekker op plekken die er eigenlijk voor gemaakt zijn: Dus een laag muurtje ofzo waar de vijand van voren komt, dus dingen die er speciaal staan om als dekking te gebruiken. Wat ik eigenlijk ook vrij raar vind voor een "realistisch" spel is het feit dat je niet kan liggen. Nou snap ik wel dat als de duitsers dat ook doen je bijna niks meer kan raak schieten. Maar soms moet je wel eens verplicht over open terrein lopen (boomstammen opblazen op een veld) en dan zou ik toch graag even gaan liggen...
     
  16. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat met die granaten in de tank ook best kut.. is me nog nooit gelukt.. als ik bv achter een tank ga staan en ik druk op x gebeurd er nix.. ( heb wel granaten) maar hoe kan ik dit doen?
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ik dit zo allemaal hoor twijfel ik of dit wel zo een geweldig spel is.
    ja k heb de reviews gelezen en allemaal positief maar wat jullie nu allemaal zeggen brengt me toch aan ut twijfelen of k em nu wel zal kope
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat je in deeltje 3, nu meer min puntjes hoort dan pluspuntjes. Maar geloof me je moet gewoon het spel halen want het is de beste wwII shooter;)
     
  19. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort is mn stempelkaart vol en dan krijg ik €45,- korting. Ik koop Splintercell ChaosTheory en dan istie vol. Maar dan hoef ik nog maar 15 euro bij te leggen voor een andere game. Is BiA de moeite waardt om erbij te nemen ?
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker weten het beste WWII spel van dit moment! Het is ook heerlijk verfrissend kwa gameplay en het is gewoon echt een geweldige ervaring. Maar er zijn ook wel nadeeltjes maar die heb je bij elk spel. Ik denk dat de huidige Halo 2 thread ook al weer wat negatiever is. Maar trek je van deze minpuntjes eigenlijk niks aan want over het algemeen let je er niet op en is het gewoon super vet! :D
     

Deel Deze Pagina