[Wii] Brothers in Arms DS thread

Discussie in 'Games' gestart door janter, 5 apr 2007.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Brothers in Arms, wie ken die game nou niet:cool: . Je zou natuurlijk meteen zeggen dat het een game is van eerste persoon perspectief en dat het een oorlog game is. Jah, dat is zo en die game komt nou ook naar de ds onder de naam: Brothers in Arms DS. Brothers in Arms is na het zien van de eerste scans een van de mooiste games op de DS. De omgevingen, personages en de voertuigen zien er prachtig uit\o/ .

Gameplay:
    De game zal 3 campagnes bevatten, met daarin 16 missies, die zich afspelen over meerdere landen. Ook zal er in voertuigen als jeeps en Sherman tanks gereden worden.
    Het bovenste scherm zal gebruikt worden om de actie weer te geven, het onderste scherm voor het veranderen van wapen, het richten op vijanden en het gooien van granaten. Ook zal de game een multiplayer modus bevatten. Denk aan, Deathmatch, Team deathmatch en capture the flag. Of de game online gaat via WiFi is helaas nog niet bekend, maar de offline multiplayer kan je spelen met maximaal 4 spelers.

Citaat:
    Brothers In Arms® DS Key Features:

· First Brothers In Arms for the DS System: Exclusively designed for Nintendo DS with easy-to-use, stylus-based controls such as using the Touch Screen to aim, with the camera following the stylus.

· Impressive, Realistic 3D Graphics: Incredibly detailed environments with highly believable characters and enemies, cinematic camera angles, and great animation.

· Drivable Vehicles: Drive a recon car or a Sherman Tank. Use a wide range of weapons such as bazookas, sniper rifles, grenades and more to destroy your enemy.

· 16 Missions and Three Different Campaigns: Relive the intensity of WWII through three different campaigns, from Normandy to North-Africa and Ardennes.

· Redesigned New Multiplayer Experience: Fight major multiplayer battles with three of your friends in different multiplayer modes, including Deathmatch and Team Deathmatch.

· Contextual Movements: Gameplay adapted to the Nintendo DS hardware with auto-cover behind walls or auto-recovering life system.

· An Unrivalled Sense of Drama: Experience a stronger emotional factor, due to the third-person view and dialogue between soldiers.

For more information about Brothers In Arms, please visit www.brothersinarmsgame.com.

Screens:

De game zal in de zomer van dit jaar uitkomen 8)

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.776
    Ik weet het niet...

Doe mij maar lekker Dragon Quest IX ipv deze game. (is imo ook mooier dan deze game)

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    ff checken hoe die game is :D

EDIT: dragon quest lijk mij niets =(

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.776
    FF mn punt verduidelijken:

Ik vind deze game echt zoiets hebben van: "Kom, we brengen BIA ook ff uit op de DS, omdat hij daarop nog niet uit is!". Ik denk zelf dat het een middelmatige game gaat worden, maar het zou cool zijn als ze er een topper uit kunnen persen.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    jep, das waar, was ook zo met splinter cell ct terwijl die game best wel lachen was zat ie vol met bugs :mad: maare ik hoop eigenlijk dat ie wel online gaat, maar kan de ds niet 8 man online doen of meer of is WiFi daar te slecht voor :mad:. Enne komt er een game met 8 man of meer ik zie alleen maar 4 man :mad:

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hoop dat deze game net zo lekker bestuurd als MP:H.. zo niet, dan is ie al mislukt

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er zeker goed uit, zeker op de DS. Ik weet niet of ik 'm koop. Ik kijk wel wat de reviews en zo zijn.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    ahh zal wel, want de touchscreen wordt gebruikt voor wapens en het richten :p

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    de screens staan er nu gewoon in de thread bij :)

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
  11. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan opzich wel leuk worden

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb net even het eerste level/tutorial van BiA gespeeld en ik moet zeggen dat ik het best wel leuk vindt. Graphics zijn in orde en de besturing is ook goed (al is dit wel mijn eerste shooter op de DS, dus kan het niet met andere games vergelijken)

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.033
    Zeg dan ook ff hoe de besturing in zn werking gaat. Is het hetzelfde als Metroid Prime Hunters?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Geen idee hoe het met Metriod gaat want die heb ik nooit gespeelt. Ik ben zelf linkshandig dus ik loop met de A/B/X/Y knoppen en schiet met R. Richten doe je met behulp van de stylus en wapen wisselen/reloaden gaat ook via het touchscherm. Ben er nog niet uit waar voor de vierpunten druktoets (of de actieknoppen bij rechtshandige mensen) en de L voor wordt gebruikt.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.033
    Dat is de Metroid besturing dus. :p Thanks!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.776

Die worden nergens voor gebruikt.

Deel Deze Pagina