Brothers In Arms: Earned In Blood

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 28 mei 2005.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    En jah hoor de 2e BIA is er ook het speelt wederom weer in Normandie, jammer genoeg niet Market Garden :{ het lijkt allemaal wel veel op de eerste vind ik ze kunnen het beter een add on noemen ofzo.. en voor de helft van het bedrag in de winkels leggen.

    De eerste screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zal vast wel een tof spel worden want de eerste was ook al geweldig vooral de singleplayer de multiplayer vond ik niet zoveel aan.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad het zelfde maar dan met nieuwe maps. Met Road to Hill 30 heb ik me erg vermaakt. Maar ik koop vanaf nu geen games meer boven de 30 euro. Ik ben wat verstandiger geworden en ik weet dat de games toch vrij snel goedkoper worden. Maar dit spel laat ik niet liggen!
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit zoals je zegt, toch als een add-on. Maar toch vind ik dit voor 29.99 zeker de moeite waard !
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    jammer dacht dat het market garden werd
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel jammer dat je niet meer met Baker speelt, maar met "Red" die toen gepromoveerd was. Dit doet verder niks af van het spel, het is maar klein puntje.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    wanneer moet die te koop zijn
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    4e kwartaal 2005 (volgens de feiten van xbw)
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ze het weer op normandie laten afspelen ik hoop dat je in dit spel iets meer kan doen in die dorpjes in deel I moest je er gewoon doorheen lopen enzo ik wil wel dat je mensen moet bevijlegen enzo en in veiligheid moet brengen ofso.. :)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt ie op de Xbox of op de 360?
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij op de XBOX, niet de 360.
     
  11. Nick_BiA.nl

    Nick_BiA.nl Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, hij komt ook op de 360. Alleen wel wat later.

     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt op bedie xboxen en het is de officiele opvolger van brothers in arms 1 aldus randy pitchford.
    een paar dingen waardoor het al meer dan zomaar een opvolger is:
    -er komt een cooperative mode via system link en live
    -10 nieuwe multiplayer maps
    - de singleplayer wordt een stuk groter als nummer 1
    -nieuwe wapens en voertuigen
    -de ai is een stuk beter geworden en wat minder scripted

    overigens komt de bia van market garden waarschijnlijk ook nog, maar die zal wel alleen voor de 360 komen en pas het eerste kwartaal van 2006.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt me gewoon PRECIES dezelfde game als BIA. Zelfde enige zelfde gameplay NIKS vernieuwend.

    Maar als sommige mensen dit leuk vinden, mij best.
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je gelijk in graphics zijn PRECIES hetzelfde en de omgeving ook egt alles gewoon deel I as vernieuwend maar dit is niet origineel meer :eek:
     
  15. Nick_BiA.nl

    Nick_BiA.nl Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet waar hoor...

    Hoe kun je dat nou zo maar zeggen, zonder dat je IETS hebt gezien van Earned in Blood. Of wel soms? Check de E3 trailer maar, die binnenkort te downloaden is, dan kun je hierover oordelen.

    En trouwens... nog deze week zal ook BiA RH30 stukken beter worden. :cool:
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    En vind jij dat erg dan? BiA 1 was al zo goed als perfect, dus ik heb niks tegen meer van hetzelfde..
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind BIA eigenlijk wel tegenvallen. Het is een leuke game maar voor de rest...
    Ik vond dat de sfeer VEEL beter moest uitgewerkt worden. En die missie waren ZO linear dat een liniaal scheef lijkt. Je had totaal geen vrijheid.

    En multiplayer sloeg al helemaal de plank mis.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel multiplayer nog steeds iedere dag sinds de release dus dat ligt aan de persoon.
    waarom?omdat je gewoon direkt ziet dat wanneer je het vaker doet en beter inzicht krijgt je beslissingen direkt invloed hebben op het verloop van de wedstrijd en dat geeft je echt een kick.
    mensen die dat over die mp zeggen hebben of te weinig gespeeld (hooguit 3 games) of ze hebben gewoon wat minder verstand van inzicht in gevechten.

    maar wanneer komt die e3 demo van e i b er eigenlijk?
    ik wil hem wel is zien, want ik hoorde van previews die hem gezien hadden dat er een paar erg goede stukjes van de ai bij zaten met flanken etc.
     
  19. Nick_BiA.nl

    Nick_BiA.nl Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies NL Eagle, hoe meer je het speelt, hoe leuker het wordt. Ik speel het ook nog steeds elke dag en heb nu voor iedere missie aan beide kanten de perfecte tactiek. Vind het erg leuk om te zien dat die dan ook bijna altijd werkt. Het zou alleen wel leuk zijn als er wat meer missies komen, maar dat komt wel voor elkaar met de SDK.

    Randy Pitchford heeft EiB zaterdag gespeeld en opgenomen als E3 trailer, weer met commentaar van militair adviseur Kolonel Antal.

    "It was pretty crazy - they flanked me hard and ground up my entire fire team. Colonel Antal has been pushing pretty hard on the authencity in the combat and the development team has really pushed things beyond the Situational AI system from the first game. The new stuff they are doing is much more dynamic. The Germans will maneuver where it makes sense in just about every encounter if you don't keep the pressure on them."

    Randy Pitchford praat over Earned in Blood en E3 trailer
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    je hebt helemaal gelijk in de missies had je helemaal geen vrijheid in de dorpjes kon je bij 1 enkel huis een trapje op en dat was het en bij 2 missies zat je gewoon in precies hetzelfde huis terwijl ze niet op dezelfde plaats stonden :{ Ik vond de game wel erg goed al speel je hem 1 keer maar later wordt het heel eentonig de enige afwisseling was het sniper level meer niet en dat vind ik jammer

    @joene90 er valt altijd iets te verbeteren aan een game vooral aan een game als BIA ze moeten er andere ''style'' inbrengen ze hadden niet weer normandie moeten kiezen (vind IK). Ze hadden beter de Ardenne kunnen kiezen ofso of andere belangrijke veldslagen. :eek:
     

Deel Deze Pagina