1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het er niet bepaald mooi uitzien, het gaat allemaal wel ...maar damn.
    Ik kan me nog een filmpje herinneren dat het net leek alsof jij echt in die game zat, first person actor noemen ze dat. Maar dat lijkt wel volledig verdwenen.

    Had heb je in Condemned(2) ook en ook zo'n spel voor de eerste Xbox. Zo gaaf is dat...maar das helemaal weg in BIA lijkt wel :mad:
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een negativiteit.
    Laten we eerst wachten tot de game (eindelijk) uitkomt.
    Ik verwacht geen triple AAA titel ,maar hij zal er tegen aan zitten *)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    True, we wachten af :)
     
  5. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen wel opschieten, maar als het spel nog kunen verbeteren door een maand uit te stellen. Vindt ik het wel ok maar langer moet het echt niet meer duren.

    Ik heb de vorige delen ook kapot gespeeld, wacht ook echt op deze game!
    Maar ben bang dat deze deel teleur gaat stellen.
    Die felle kleuren je moet ervan houden. Je mist die WO2 gevoel daarbij. In iedere geval ik wel.Het hoeft natuurlijk ook niet zwart wit te zijn. En die voiceacting vond ik ook niet overtuigend overkomen.
    En die Hollandse landschappen zagen er niet bepaald Hollands uit.

    Laten we hopen dat het wel een topper wordt! Anders was al dat wachten voor niets.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    BigKabuto, vond je de voorgaande delen dan niet kleurrijk? Ze waren misschien niet zo vol van kleur als HH, maar het viel wel op t.o.v. concurrenten CoD en MoH. Al waren het alleen al de kleurige, haast vrolijke, pijlen om je troepen te verplaatsen.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  8. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van http://www.gamekings.tv/ staat de preview van de game, en de meningen zijn verdeeld. Kijk zelf maar...
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  9. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Die explosie Leek echt nergens op toen ze dat Grote ding ( artillerie ??) Lieten ontploffen=(

    En die gozer loopt maar een beetje rond, Ik hoop echt dat hij het op de alller allerlaagste moeilijkheids graad heeft gespeeld.
     
  11. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar eigenlijk allemaal details, niet over het spel in het algemeen.
     
  12. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag over de special edition (zie foto hieronder) kun je die al reserveren bij een dynabyte, een dixons of een andere spellenwinkel ;) ?

    [​IMG]
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het leuke daarvan is hij is aangekondigd, en een paar webwinkels in Amerika hebben hem al als pre order staan, maar hij is (nog) niet aangekondigd voor Europa.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  15. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat een gezeik over die kleuren zeg,ik vind het er allemaal best uit zien..
    er zijn zat spellen met veel kleur waarij iedereen helemaal gek werdt hoe mooi het allemaal is..er betaat ook nog zoiets als je tv goed afstellen.het hoeft ook allemaal niet zo veel vernieuwend te zijn want de vorige delen vind ik nog steeds 2 van de beste spellen ooit gemaakt!!die stealth mode is voor mij al genoeg.het gaat toch om het flanken van die moffen en afknallen,zo ging het in WOII en nu nog.ik zeg nu al dat het voor MIJ het spel van het jaar word,met vage kleurtjes en al.
    kan niet wachten tot hij er is en dan speel ik net zolang door totdat ik die kleurtjes grijs gespeeld heb
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of gebruikt een vga kabel dan heb je al gelijk minder kleur ;)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Weer uitgesteld.
    Het gaat echt z'n momentum missen nou! In april was ik echt thrilled over de game, maar nu zit ik meer te wachten op games als Fallout 3 en Fable II.
    Hopelijk wordt het nog een toppertje en is het uitstellen een verbetering.
     
  18. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oei, kan niet wachten! Ga maar op basis van de demo pre-orderen of niet. September komen er toch niet heel veel goede games voor mij, dus waarschijnlijk moet deze game mij de maand door slepen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was al bekend, maar de vraag is wanneer komt de demo voor of na de release, en Gearbox kennende zal die wel na de release komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina