Zowel IE als FF laten een soort vreemde 'golf' zien als ik naar beneden scroll. Waar kan ik instellen dat ik normaal naar beneden kan scrollen? Ik hoop overigens dat het zo duidelijk is, kan het eigenlijk niet beter uitleggen.
Goede videokaart driver geïnstalleerd? Ik heb dat namelijk altijd als ik nog geen/een slechte videokaart driver geinstalleerd heb staan...
In FF heb je nog een optie: Extra > Opties > Geadvanceerd > tabladje 'Algemeen' > 'Vloeiend schuiven gebruiken' uitvinken. Maar heeft idd toch ergens met je scherm (drivers, refresh rate) te maken idd
Die optie zat ik dus mee te kloten! Maar goed probleem is opgelost. Ati drivers weer geinstalleerd (xp er net weer opnieuw opgezet) en het werkt weer netjes. Thanks voor de hulp!
Ik heb het zelfde probleem met mn ati9800pro. nou zie ik op de ati site wel n hoop drivers staan, maar ik zie op andere sites ook veel onofficiele drivers. welke kan ik het beste pakken?
waarom zou iemand dan de moeite nemen om een andere te ontwikkelen en die ter download aan te bieden?
Jup, zijn ook gewoon de standaard drivers, alleen met wat extra's. Met omega drivers kan iig niks mis gaan.