Gamespot heeft een review van Bruce Lee: Quest of the Dragon met als eindcijfer een 3.1 lees hier de review (of toch maar niet)
Dat dacht ik dus ook.. Soms vraag ik me af of die gamedevelopers wel een test afdeling hebben.. want er wordt soms een zootje bagger gereleased.. Maar ja, naast toppers moeten we ook floppers hebben.. Zwaar irritant alleen dat er te weinig echte toppers zijn..
Snap ook niet hoe ze het hebben kunnen verklooien.. ZELFS davilex zou nog van dit concept een coole game kunnen maken.. (ok misschien overdreven) Maar je heb met dit concept een goede basis voor een verhaal, en een goede basis voor een game (lees fight) engine (je kan tenslotte alles op een bestaande vechtsport baseren)
Ik baal er ook gigantisch van ff kijken of IGN een betere review heeft edit: een 3,9 zozo het wordt al iets beter
Laten we het hopen.. hunter heeft tenslotte zowel slechte (hoewel geen 3.1) als goede reviews gekregen en die vind ik ook goed.. "Bliss123 Doe maar geen moeite Hantheman, want daar ie ie niet veel beter!!" BUMMER!!!!
Heej WouteR heb je ook nog een paar leuke voorspellingen dan? k ben nl wel benieuwd hoe goed Xbox Live gaat lopen
Wist je dat je hier op een Xbox site zit? Die dus nieuws levert over spellen? En dat deze site ook een zoekfunctie heeft?
ok wouter sorry hoor ik wist niet dat je boos werd!!!! sorry dat ik besta!!! ik zal ff zoeken naar die titel onder de zoekfunctie.....