hey mensen heb sinds kort Brute Force bij m'n spellenverzameling liggen : echt een vet spel !! Vooral dat team-based gedoe vind ik altijd wel weer rlx Zelf vind ik Hawk wel t meest rlxe personage vanwege het onzichtbaar kunnen worden (vooral ff onzichtbaar worden en dat bij je tegenstanders allemaal mijnen leggen is best droog ) Maare wat spreekt jullie het meest aan in Brute Force en wie is je favo personage (en wrm)
Flint, because I like to snipe 'nd frag asses. Snipen vind ik gewoon gaaf, bij heel veel games neem ik altijd een sniperpersonage/snipergun en ga erop los snipen!
bij mij het meisje met de sniper, Flint Gewoon omdat hret cool is om vijanden op afstand te mollen, alleen jammer dat je neit ver kunt kijken doordat er mist hangt, als je dubbel zoomt...
ik vind ook de 2 meisjes het vetst/best, met in et bijzonder hawk. brutus en tex zijn gewoon minder. er zijn missies waar ik tex helemaal nie gebruikt, gewoon omdat hij niet handig is. hij mag dan wel kr8ig zijn, maar als je em door de AI laat besturen neemt ie in een battle toch iets van 5 medkits. Je kan het zo spelen met hwak en flint dat je die battle helemaal niet hoeft te voeren en ze gewoon allemaal heel sneaky killt. dan laat ik tex gewoon 8er staan zodat ie geen gekke dingen doet. brutus kan soms nog wel eens handig zijn door zn special maar ook hem gebruik ik minder
Als ik Squad Death Matches speel dan laat ik Flint en die ander chick (hawk dacht ik) achter Ik verken de buurt dan met Brutus (ik zet hem dan steeds ff in vengar). Zo zie je de vijand meestal voordat ze jou zien. Ik laat Tex dan cover geven. Meestal schakel ik dan wel 2 mannetjes uit voordat ze Tex uitschakelen. Dan probeer ik terug naar drop point te gaan en komen Flint en Hawk in actie.
ik vin brutus nog het minst (tenzij je in een mistlevel zit) alleen die infrared-view is wel handig....voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit wat nou zijn grote voordeel is. wel jammer dat dit niet xbl is, want dan zou ik meteen xbl aanschaffen (deathmatch met 4 tegen 4 lijkt me wel kick)
Tex, twee miniguns. Haha! One man, killingmachine . Hawk vindt ik het minste, en gebruikte ik het minste.
Ik gebruik Tex het liefste, gewoon met twee miniguns iedereen omver schieten Brutus is ook wel goed, hij kan ook zware wapens dragen en natuurlijk heeft hij de Spirit of Vengar. Hawk gebruik ik eigenlijk nooit, alleen als ik een computer moet kraken.
Hawk gebruik ik t meest en speel meer voorzichtig en tactisch.. als ik daarna een character moet kiezen is t Flint..
tex is ook wel rlx (ene hand minigun, andere een raketwerper) how does death feel scumbag ?? (ze hebben opzich ook wel coole uitspraken bij het killen of als ze in d'r speciale mode gaan)
Maar het valt op het laasts wel wat in herhaling, had eerst ff Normal gewoon gedaan wat tactisch doen, lekker snipen etc, daarna heb ik ffkes Easy gedaan. Ik ben nu een klein pooje bezig en ben op de helft, heb alleen nog maar met Tex gespeeld
Moeilijk kiezen eigenlijk.... Flint dan maar, omdat hawk te snel dood gaat. En ik houd erg van sniperen. Hawk heeft de coolste special
Ik kies meestal Flint, omdat snipen gewoon zo cool is. En het minst kies ik Hawk want daar heb je niet zoveel ik aan, alleen als ik een computer moet kraken.
Fav Character in campaign: Brutus. Omdat hij bijna altijd met een shotgun begint en de meest universele character is en dus het fijnst om zelf te besturen en commands te geven. Fav characters in DM: Tex, als er CLVR's liggen (CLVR+CLVR+Tex= auw). Wat ook wel fun is om met tex te doen is met zen vieren (of op een lan met 8 ) Allemaal tex zijn en miniguns pakken Verder vind ik McTavish goed, omdat ie meer levens heeft en grotere en langere autoaim heeft dan flint, feral colonist, omdat ie in no-time met spirit al zijn levens weer heeft en outcast shaman, omdat het gewoon leuk is om 3 lui in een firefight tegelijk op de blazen (en ze dan keihard uit te laggen) en omdat hij fire/shrike hounds (irritant!!!) zo plat heeft met een wrath, en omdat wrath of gengar heel snel reload.