Ik las denet iets over Hats, ben de pagina alweer kwijt. maar het schijnt dat er in elke missie een Hat van Tex ligt. Wat zijn die Hats (hoeden??) en waarvoor zijn ze?
zal waarscheinlijk wel in de handleiding staan! altans wat ze zijn en waarvoor... dus niet waar ze liggen
dat hoeft niet hoor eagle, zoek maar eens in je unreal championship handleiding hoe je met meerdere personen moet spelen
Ik heb gehoord dat je Brute Force eerst moet uitspelen (het laatse level) op Brutal, en dán kan je de hats pas vinden in elke level.. want ik heb bijna elk level al 2 a 3x gespeeld, op verschillende moeilijkheden, en heb er nog GEEN gevonden, mar het laatste level ook nog niet met Brutal gedaan, vindt dat zowiezo een k*tlevel..
Ik had in een faq gelezen dat ze vaak in kisten liggen ofzo, die je dan kapot mote schieten. Ik weet het iig van het 2e level (met die bomen) dus dat ga ik zometeen ff proberen. En nopes, niks in de manual.
linkje naar een site (met dank aan 'Weasel') In de bovenste walktrough staat er iets over in. (nou alles maar daar gaat het niet om) ps. Tigerstyle had dus aardig gelijk
Dankjewel Rego (en alle anderen) Nog suc6 met je Streetball morgen hè! Flint, Tex en Hawk kunnen die Hat dragen (tis een hoed) en je krijgt een veel hogere accuracy en strength erdoor. Vet relaxt dus!
Zijn dat ook gelijk die 4e iconen overal onder? Want ik snap niet waar die voor staan. Levels staan nu sommigen op 100% uitgespeeld maar nog niet alle 4 die dingen die onder een level staan...
Tis heel echt heel makkelijk. De eerste is voor de DNA canister die je in elk level moet vinden, deze kan je op elke moeilijkheidsgraad halen. Dan heb je daarnaast Brutal, Hard en Standard dus elke medaille kan zilver of goud zijn ligt eraan of je al het geld hebt gehaald op dat niveau.