Brute force: is de game echt zo slecht als gamequest zegt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 12 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk zelf echt gigantisch uit naar brute force maar vanmiddag was dat iets minder geworden...ik had vanmiddag namelijk de gamequest ontvangen en daar kreeg de game maar een 7. ze zeiden als grootste nadeel dat de game te gewoontjes was en dat het begin saai was.

ik kijk echt al maanden uit naar deze game vooral door de coole co-up die er inzit. maar ik begin toch wel een beetje aan de game te twijfelen..terwijl de game eerst gigantisch gehypt wordt...zijn er hier mischien toch mensen die me kunnen overtuigen dat de game WEL goed kan zijn? mensen die de game zelf hebben bv..want ik kijk (nog steeds) naar deze game uit. maar als ie echt zo gewoontjes is als gamequest zegt...HELP ME!!!

:'-(

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    tis gewoon een goede thirth person tactical teambased shooter.. als je daarvan houdt stelt ie vast niet teleur.. cijfers zeggen niet alles..

3. Verita

Verita Hoer.

Leuk Bevonden:
    0
    Mja... de ''preview'' die ik op GameKings zag, vind ik er ook niet al te goed uitzien :\. Maarjah, ik zit (hoe gek het ook klinkt) ook niet echt op die titel te wachten dus...

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    gamequest = gammo = slecht!

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, de game krijgt wisselende cijfers. Heel veel sites beoordelen het met een dikke 9, anderen met een krappe 7. Post dit ff in de centrale thread though ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina