Brute force: kopen of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 21 jun 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen voor degene die hem al hebben gespeeld
    Is Brute Force het kopen waard of kan ik beter wachten op games als MM3?

Edit WouteR: Het is leuk om de mensen die dit spel al hebben een korte impressie te laten geven. Goede en slechte punten opnoemen etc. Laten we het dan dus gezellig houden en de meningen onderstrepen middels argumenten.

2. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Hej Dialogical,

ik heb hem zelf 2 levels geprobeerd bij Replay en eerlijk gezegd viel hij me best tegen... het is niks meer of minder dan een ordinaire shooter met een 'strategy elementje' verwacht geen top game.. het is gewoon een goede shooter...

Hopelijk heb je er wat aan! ps. niks gaat boven hem zelf even spelen!

Groeten Ewout

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je kan reviews lezen en trailers bekijken...

Ik heb m ook even gespeeld en hij is niet slecht, ziet er leuk uit maar toch vond ik hem niet zo goed als verwacht, 3rd person vind ik toch minder aantrekkelijk dan 1st person shooters, misschien komt het omdat ik al genoeg shooters gespeeld/gezien heb. Hij is goed, maar niet top!

4. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me bij aan, heb hem weekje gehad en uitgespeeld, campaign vind ik erg kort en er is niet veel afwisseling wat vijanden betreft. Het is niet meer dan eindeloos vijanden afknallen. Misschien dat de multiplayer leuker is om te spelen heb de maps ff bekeken en die leken me wel leuk. Voor de rest vind ik het spel goed uitzien, eerste spel dat ik weer veel gespeeld heb sinds halo en motogp.

Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het leukste is misschien nog wel het online spelen via xboxconnect als het een beetje goed loopt. Met z'n tween de campaign spelen is ook wel leuk.

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en hoe bevalt de multiplayer?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je dan niet een lack aan communicatie? Deathmatch is dan geen probleem, maar co-op wordt dan lastig :)

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou het niet weten. Ik ga het zondagavond uitproberen met Fardo. Ik laat wel weten of het wat is.:)

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net een uurtje :) mn eerste impressie was goed...filmpjes zagen er allemaal netjes uit...etc..

Ik ben nu bij het 4e level en wat me opvalt is dat de levels nogal donker zijn! op sommige momenten zie je gewoon bijna niks :{

De gameplay is verder goed, niet superafwisselend want je moet gewoon telkens weer lui afschieten en thats it :cool:

Multiplayer enzo zag er wel ok uit... beetje a la Halo

Let wel ik heb hem nog maar net dus dit zijn gewoon eerste indrukken ;)

10. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen van GCShop, net eenuurtje gespeelt. Het is best leuk, eerst een beetje vaag met het schieten maar het went al snel. Ik ben er alleen niet erg van onder de indruk ofzo, maar het is een leuk spel vind ik. Mooie graphics goede besturing.
    Vanavond nog ff de MP uitproberen:D

11. nielzo

nielzo Guest

dat met dat donkere levels dat ligt aan jouw tv,
    er zijn daar meer threats over dat sommigen er wel last van hebben en sommige weer niet, ik trouwens niet _O_

en ik heb hem dus ook, ik vind hem echt heel gaaf maar soms heb ik nog wel wat op de gfx aan te merken jammer genoeg

ps. hier zijn nu echt te veel threats over :'-(

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em sinds gister. en vind em erg cool.
    echt de omgevingen en de specials zijn echt vet uitgevoerd.
    nu nog wachten op downloads en alles is weer compleet..

13. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen Burnout 2 & BF, ze lijken me allebei leuk, en ze krijgen ongeveer dezelfde cijfers over het internet, nou is mijn vraag voor degene die ze beide heeft (gehad), Welke bevalt nou beter?

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hmm..kijk wat ik nou van Brute Force heb gehoord is dat het gewooon een shooter is, wel een goede, maar niet uitzonderlijk..mijn ervaring met MA was dat het even leuk was om te spelen, maar later ga je toch weer Halo spelen (of een andere shooter die cooler is.) BurnOut2 is een totaal ander genre en dus prima te spelen naast een shooter, je zult aan Burnout2 zkere veel plezier beleven!
    ik heb zelf burnout 2, MA, Halo (Sc,Tony HawkIII) Burnout2 en Halo speel ik gewoon vaak, MechAssault en SC werden te snel weer overschaduwd door de replay van Halo...heb je halo en speel je dat nog vaak, moet je goed overwegen of je het geld er vorr over hebt om NOG een shooter erbij te kopen. Tis weer hetzelfde genre he. Maar heb je nog geen andere shooters, tsja, Halo is een aanrader en voor de Niet-Livers lijkt Brute Force ook goed te zijn...

15. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    1}Heeft burnout 2 nog iets van een replay waarde??
    2}Hoe is de multiplayer?
    3}Ben je lang bezig met de single player?
    4}Is er veel te unlocken?

Vul dit formulier nauwkeurig in en u kunt mijn goudgeverfte houten dankbaarheids-trofee verdienen :+
    Met vriendelijke groet,
    Wulf

16. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    The killerbee

Daarom heet ut ook een shooter

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan je vragen ook wel beantwoorden, ik heb hem namelijk ook *ff geleend van een vriend*

1) Ik vind van wel, alhoewel als je de singleplayer hebt uitgespeeld dan zal je dat niet snel opnieuw spelen, alleen de multiplayer is wel vet
    2) Zoals hierboven genoemd is daar helemaal niets mis mee. Je raced met een maat en 2 andere bots. Veel verschillende banen, veel verschillende auto's, goede wegligging enz..... En het belangrijkste: supergoede framerate! Echt het spel loopt supervloeiend, zelfs met de wegen vol verkeer!
    :cool: Met singleplayer ben je wel even zoet... In het begin is het allemaal wat makkelijk maar al snel is het moeilijk om iedere keer de gouden medaille te halen zodat je weer dingen unlockt.
    4) Ja, er is veel te unlocken. Veel auto's, tracks, en andere shit.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    kan je die burnout 2 vragen niet in een andere thread stellen. zo wordt het een beetje onoverzichtelijk

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hbe Brute Force ook gehad, misschien heb ik er wel teveel van verwacht. maar ik vond hem eigenlijk niets aan.

Dit komt omdat je gewoon een pad moet volgen en zo kom je bij het einde van het level.

De vijanden zijn ook niet leuk. elk level heb je een nieuw soort alien, dus niet zoals halo dat je alleen maar Covenant en Flood hebt. daardoor krijg je een minder leuk gevoel.

En de wapens zijn ook niet leuk, de enige gun wat een beetje goed is is de minigun. die krijg je op het begin met Tex alleen als die op is dan moet je verder met slechte guns.

Het is ook heel erg vaak dat je de vijanden niet ziet omdat ze "verstopt" zitten in het gras, maar wel gewoon zitten. daardoor moet je zoeken waar je vandaan beschoten word.

Maarja, iok hoop dat ik je geholpen heb. ik ben maar tot level 5 of 6 ofzoiets gegaan.

Owja dat wou ik ook nog even zeggen. De co-op vind ik ook slecht gedaan, omdat je moet delen met alles. bijvoorbeeld granaten en medkits. dat is echt minder.

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en ik moet je zeggen dit is echt een Puike game.. niet normaal mooie graphics lekkere gameplay echt toppie

Deel Deze Pagina