Brute Force (MP)

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Stig, 18 aug 2003.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me niet om via system link te connecten met een andere xbox, dit is raar, omdat ik verder geen problemen daarbij heb bij spellen zoals Halo en alle live games. Het probleem zit dus niet in de xbox, maaar mss in de disc?
    Wie heeft hier nog meer last van?

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    ja ik heb er via xbc vaak last van dat ik geen game zie staan ja

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Zijn allebei de spellen in de zelfde taal? Ergens anders kan het niet aan liggen lijkt me. Als andere spellen ook gewoon werken, ik neem aan de je de zelfde setup gebruitk (kabels).

@psych17 : namens de threadstarter bedankt voor je hulp. Hij heeft nu geen problemen meer. Als jij geen games kan zien betekent dat of er is niemand die host, of ze gebruiken een firewall.

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    ja dat snap ik dat er soms geen servers zijn duhHH!! maar zit ook regelmatig in een server maar dan nog geen game terwijl hij ook geen firewall heeft ofzo

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb dat probleem ook als ik via een thuis-LAN speel. En dan doet HAlo het wel en BF het ook niet. Het zou er aan kunnen liggen doordat een vriend van mij zijn xbox heeft omgebouwd en "slecht"s gekopierde spellen heeft, maar ja, bij Halo herkent mijn xbox hem wel. en hij zegt dat hij wel via xbc heeft gespeeld?

6. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bf gelink en het werkte perfect!! (was coolz) Wat lukt er dan niet? 1 Xbox moet host game doen bij sqaud deathmatch (als je dat wilt spelen) en de ander join game bij sd. Als je join game bij bijv. campaign doet, dan kan ie idd geen game vinden, maar das vrij logisch

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, bij elke Xbox die zicht in het LAN netwerk bevind moeten er dezelfde instellingen zijn. D.w.z.: controleer of bij allebei PAL 60 aan/uit staat! :D

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of dit echt waar is, ik heb hetzelfde probleem gehad maar ik wil wel eerst zeker weten of dit klopt voordat ik weer al mijn spullen moet verplaatsen

sorry voor de kick

Deel Deze Pagina