Volgende maand (20-06) komen normaal op dezelfde dag brute force en sof 2 uit welke kan ik het best kopen ?? brute force heeft content download en sof 2 is volledige xbl
Dat kunnen wij toch niet voor je beslissen.. Overweeg zelf wat jij het leukst vind en kies er een. Smaken verschillen nou eenmaal.
precies, ik ga zelf voor Brute Force (als eerste ) omdat ie wat meer teamplay/tactical heeft, en dat vind ik wel leuk.... PS. be aware of the opsomtopics
ik denk ook dat ik brute force eerst ga halen aangezien ik rtcw heb maar het is wel jammer dat je alleen content kan downloaden met burte force
Ja, dat snap ik ook niet helemaal, het spel lijkt me uitermate geschikt voor Live! (co-op missies iig, of wat speciale modes, zoals Assault uit Unreal Tournament)
Ik persoonlijk ga voor Brute Force ,ten eerste omdat dat een nieuw spel is wat speciaal voor de xbox gemaakt is en SoF is toch weer een poort van pc Maar SoF is op de pc wel een erg tof spel ,vooral met de mission generator kun je een flinke tijd vooruit.
Spel is pas later live functies in geimplanteerd, en wilden ze xbox live erin, dan moesten ze helemaal opnieuw beginnen...
tis natuurlijk mogelijk dat ze de co-op later laten downloaden via Live. Een soort van verrassing. Zou wel de bom zijn maar niet echt waarschijnlijk
Ik ga zelf ook voor brute force... Inderdaad omdat dit spel speciaal voor de Xbox ontwikkeld is, en ook de sterkere coop mode. Maar inderdaad je zal voor je zelf moeten beslissen wat je het leukste vind. Trouwens best wel een belangrijk verschil ook tussen deze 2 is dacht ik dat brute force 3th person was, en SOF gewoon als halo (1th person). Persoonlijk hou ik eigenlijk meer van het laatste, mede omdat dit veel overzichtelijker is..... Maar ja, toch ga ik voor brute force.
ik ga Brute Force kopen! het is wat anders en voornamelijk die team-play lijkt me erg leuk en er zit (waarschijnlijk) een fantastische multi-player in!!
Ik wil ze alle 2. Ik mag een game uitkiezen als ik mijn examens heb gehaald. Ik denk dat ik eerst Brute Force neem
Ik neem bruteforce ook als examen cadeau, dus dan begriepen we elkaar Ik heb sof 2 al voor de pc dus niet veel zin om dan ook nog voor mij lieve schattige box te kopen
ff vraagje tussendoor... Wanneer kwam brute force nu uit? De 20e? Ik ga morgen kijken bij free record shop voor enter the matrix, maar als die game niet bevalt wil ik hem ruilen tegen het liefst brute force. Alleen komt die dus niet uit binnen 2 weken. Weten jullie ook of free record shop een soort bonnen kan geven zodat ik dan over 3,5 week enter the matrix (als hij tegenvalt..) tegen brute force kan ruilen?
wat denk je Falcon? Edit: ff over dat FRS gedeelte: daar haal ik nooit wat, dus ik kan je niet helpen
gewoon zeggen van ik vind deze game eigenlijk niks. Maar dat de game die je wilt hebben dan en dan uitkomt. dan doen ze het wel... ps: Zorg ervoor dat je bij een beetje losse jonge gozer zit. ik heb mijn turok na anderhalve maand nog ingeleverd voor splinter cell
Ik gaat ook voor Brute Force: -Speciaal voor Xbox ontwikkeld -Halo besturing -4-player Coop -Grafisch erg mooi -Sof 2 is een poort -Sof 2 al op pc uitgespeeld