Ik dacht net even leuk Brute Force weer eens te gaan spelen. Er staat nog een oude savegame op de harddisk van juli vorig jaar.
In het spel zelf wil hij echter het profiel niet laden en is de savegame dus kwijt! Wanneer ik opnieuw een profiel aanmaak zegt hij dat er al een profiel is met die naam, maar die staat dus niet in de lijst.
Ik heb hem ook al gewist van de harddisk, toen een nieuwe aangemaakt met dezelfde naam, dan zie je hem wel staan in de lijst. Vervolgens de backup van de memorykaart weer teruggezet door te overschrijven, maar ook dat helpt niet, het profiel is dan weer verdwenen in het spel.
Weet iemand hoe ik mijn vele uren aan spelen weer terug kan halen? Ik heb echt geen zin om alles weer opnieuw te gaan doen.
En dan nog een minder belangrijke vraag voor dit moment: Komt dit soort ongein vaker voor?
Edit:
Ik heb zelf al en oplossing gevonden. Na een paar keer brute force GEHEEL van de harddisk te halen, werkte het ineens weer. De savegame kan ik weer laden. Hoe dat kan weet ik ook niet.
Ik vraag me nog wel steeds af of het vaker voorkomt.
Laatst bewerkt: 19 apr 2004