ik heb brute force gekocht (7,50+2.50 verzenkosten=10 op dvd) , ik vertel niet waar ik vandaan heb, omdat dit waarschijnlijk een illegaal tinje heeft. Deze game is super en echt zijn geld waard. Misschien wel beter dan HALO. Jullie willen weten hoe ik eraan kom? Ik heb mijn XBOX........met een......chip en het spel dat ik heb is de NTSC versie (mijn console is regiovrij dankzij een...........chip). verder zou ik zeggen, was je van plan een game te kopen, wacht dan tot deze game uitkomt en die 70,00 is ie zeker waard hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal weer gebanned worden door de moderators en of dit bericht wordr verwijderd of er komt een.......slotje op.
Waarom post je het dan???? [edit] Geef dan aan: Ik heb hier al Brutebla blablabla.. en verder niks [/edit]
Over modchips wordt op xbw niet gepraat, en als je niks nuttigs te vertellen hebt, vertel dan helemaal niks! -------------------------------CASE CLOSED-----------------------------
ik zeg alleen maar, deze game is zijn geld waard, xbox live en de case is niet closed wacht maar francis9, als je tegenkom op live met een spel (heb een clan) en ga je helemaal neerknallen met UC>
Slotje... over modchips wordt niet gepraat, en dit topic loopt uit de hand. XBOXLIVE!, je hebt de meld-dit-bericht-knop gebruikt, dan hoef je niet nog eens zo'n wannaba-mod post te plaatsen. combat evolver, ik heb je al eens gewaarschuwd, nog één woord van jou over mod-chips en je kan een ban verwachten.