1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brute Force

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 19 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ben best benieuwd naar deze game, heb net ff wat filmpjes ervan gekeken en t leek mij best vet alleen wel jammer dat ie pas begin volgend jaar uitkomt...
    maar hoe denken jullie erover ? word ie rlx of juist niet en waarom

    mzzl
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat ie supervet wordt.. vooral omdat er een goeie MP mode inzit
     
  3. GTA-Lover

    GTA-Lover Heet nu Celtic-X

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force wordt vet goed, lekkere sfeer, leuke characters, en super mooie graphics. Kijk naar mijn avatar! Dit is er een die ik zo snel mogelijk wil hebben! Controls zijn ook lekker makkelijk, want die zijn hetzelfde als van Halo...:p 8)
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dacht ik er ook al een beetje over :9
    hij heeft toch ook een co-op mode ? die was bij halo echt zoo zwaar rlx 8) hopelijk ook zo bij brute force..
    klopt die release van volgend jaar btw wel ? stond in de PU maarja die zeggen wel vaker dingen zonder dat ze er bij nadenken ]:-
     
  5. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force heeft een co-op mode van maximaal 4 persoenen tegelijk! Dus kunnen je vrienden ieder zelf een karaktar pakkeen en daarmee samen missies uitspelen.BTW: Lijkt me ook super relaxe game. Ik ga hem ook zeker kopen!}:]
     
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop 'm direct, normaal kijk ik eerst nog even hier op dit forum hoe de reactie's zijn zoals TS2 en DR. Maar voor Brute Force vlieg ik meteen naar de winkel, alleen jammer dat het volgend jaar wordt hij stond eerst namelijk voor 6 november volgens mij.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er wel leuk uit, alleen de karakters zien er nogal 'vreemd' uit. Ze hebben trouwens niet alleen de controls van Halo overgenomen maar ook het richter dingetje voor je geweer. Die van de 'Assault Rifle'.

    :+
     
  8. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit en splinter cell zijn de games die ik zeker van plan ben te kopen. Het ziet er zeker een supergame uit.
    de coop heeft zelfs nog een interessante functie: je kan dus met max 4 tegelijk spelen, maar je kan bv beginnen met het level alleen te spelen, en dan komt je vriend binnen, en die duwt gewoon op start en midden in het spel splitst het scherm en kan je vriend een andere van de 4 characters gebruiken.
     
  9. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik hoor dat dit spel te koop is, spring ik in de auto, rij ik als een gek naar de stad, koop het spel en vlieg weer naar huis om hem direct te gaan spelen. Nee, bij dit spel twijfel ik geen moment. Deze moet je gewoon hebben.
     
  10. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Die man boven mij kan gequote moeten worden door de rest van de posters in deze thread.:)
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik twijfel nog wel aan dit spel. Ik vind squad based tactical shit leuk, maar dan moet het wel in een beetje 'normale' omgeving, en al die lava levels die ik in de Brute Shit screenshots zag staan mij gewoon totaal niet aan. :) Houd nie zo van dat soort levels.. :)
     
  12. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjah..dat dacht ik ook van Halo, ik hou niet van zulke futuristische designs zonder normale mensen die je kan vermoorden.:9
    Maar de opties die het spel biedt + de characters...moet wel vetjes worden.
    *Kijk uit Kseen, niet teveel hypen, anders bejje weer telleurgesteld strakkes.:+
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Kseen heeft volgens mij zin in een roosmantisch coop avondje Brute Force
     
  14. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahahaa, juistem!:9
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    deze game wordt zo vet, vooral met de 4 player co-op. zoals Cybermonkey al zei ken je gewoon singleplayer doen en als je vriend binnenkomt drukt ie op start en krijgt hij twee characters tot z'n beschikking, als er nog iemand binnenkomt krijgt hij er een daarvan en als je met z'n vieren bezig bent is het zo vet, vooral lekker tactisch. hopelijk zitten er ook bots in de multiplayer, dan wordt dit dé game die halo kan evenaren.

    btw, check mijn avatar IK WIL DEZE GAME!!!!!
     
  16. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    nouuu een halo-beater gaat ook wel weer een beetje ver he ;)
    maar hij word wel errug gaaf denk ik !!
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    In verkoop cijfers misschien (maar waarschijnlijk niet) een Halo beater, maar ik wacht nog steeds op de echte Halo beater. Een FPS dus, misschien UC? :)
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    zou kunnen maar dan moet het spel wel een beetje goed online te spelen zijn aangezien het daar echt een spel voor is....maar goed daar gaat deze thread helemaal niet over we houwe het ff op brute force ;)

    btw ik ken wel een halo beater......halo 2 8)
     
  19. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dus echt wel dat deze beter wordt dan Halo (1), niet alleen de graphics, maar ook de gameplay; dit lijkt me veel afwisselender, je kunt bijv. ook je persoontjes uitrusten voor een speciale missie en zelf nieuwe dingetjes als wapens en een cloakpakje voor je scout kopen. Veel taktischer dus, en juist daardoor misschien wel leuker dan Halo...UC wordt niet beter dan halo, alleen in multiplayer...;)
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet beter dan halo, ook niet leuker....

    maar leuk en goed wordt ie wel:+ :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina