bruteforce tegenvallend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 1 jun 2003.

1. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    het veel belovende bruteforce kreeg bij IGN maar een 8,1,niet dat dit zo slecht is maar je zal veel hoger verwachten ikzelf wacht nog een aantal reviews af en besluit dan of ik hem ga kopen.
    IGN is een erg grote site dus ik vertrouw ze wel maar ik vind dit toch klote ik heb zo naar bruteforce uitgekeken

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  2. Ja, doe dat8)

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dat nu weer voor een reactie...

I.I.G ik vind een 8 een goed punt 2 punten van perfectie af,maar het is belangrijker om welke redenen het zo'n laag punt krijgt,bijvoorbeeld dat het spel te kort is,persoonlijk haat ik dat.

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel baluh zijn hoor , heb ik idd ook lang op gewacht.
    Maar dat zeiden ze van ETM ook en daar heb ik echt wel plezier van gehad, tuurlijk kon hij beter maar ELK spel zou dan beter kunnen, Zelfs Halo, PDO etc.. Dus wachten we lkkr af totdat die in de winkels ligt.......................en kopen hem toch wel

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mensen moeten eens een keer niet alleen naar het eindcijfer kijken, maar eens naar waarom een reviewer dat cijfer geeft. Een reviewer kan minpunten aangeven die voor jou zelf mischien niet van toepassing zijn. Zelf vind ik gameplay en controls belangrijker dan graphics dus als een game wordt afgezeken vanwege slechte graphics hoeft dat voor mij nog geen slechte game te zijn.

6. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    eeh ze zeiden niet dat het slechte graphics had,maar er zat bestwel een hype aan bruteforce en ign is een erg belangrijke site vandaar dat ik een beetje teleur gesteld ben.

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Was ook maar een voorbeeld hoor.

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij krijgt daar misschien een 8,2, maar kijk eens op www.gamerankings.com daar zijn ook lovende websites hoor :) Meeste sites geven het een "lage" 8 omdat het meer een actie game is geworden dan een sqaud game, persoonlijk vind ik dat juist mooi :) Kan niet wachten derop!

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    @gothic,ja daar doelde ik ook op zoals je kon lezen

Christie tja,een hype betekent geen goede game wel een game die veel potentie heeft.Maar teleurgestelt met een 8?Nee dat is gewone een goede game als ik het eindcijfer hoor.(weet dus voor de rest er niks van)

10. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    me 2 lkkr nergens over nadenken en knallen maar w00t

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    persoonlijk denk ik dat hij niet tegenvalt.. het is denk ik meer een vernieuwende game, die de een wel bevalt en de annder niet

12. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    een amerikaanse maat van mij zei onlangs dat hem brute force vond tegenvallen. flauw verhaal en middelmatige gameplay. de gfx zouden wel goed wezen.
    naar het schijnt is brute force ook live enabled.

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sinds wanneer is een 8.1 teleurstellend? 8.1 is een topper.

14. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    er wordt gezegd dat er een best wel wrede multiplayer inzit... en -op het uitspelen na- speel ik al mn spellen meestal toch alleen maar in multiplayer. voor mij is multiplayer vrij belangrijk. nu live nog...

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een halo beater is ie dat inderdaad.

16. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    kobold let eens beter op ik zei toch dat dat een goed cijfer is maar je zal veel hoger van bruteforce verwachten.
    maar dat neemt niet weg dat het een topper is.

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    de xbox mensen zijn eigenlijk een beetje verwend..........Halo was eigenlijk de slechtste launch game ooit!

Nu verw8 namelijk iedereen games zo goed als dat terwijl die gewoon niet zo snel te maken zijn. Halo is ook een jaar of 293487294129 in productie geweest.

8.1 is gewoon een hele goede game...maar wij verw8en nu allemaal 9ens.

En waarschijnlijk is deze game echt een topper en zal je zeggen die verdient hoger. Maar omdat de mensen bij IGN, Gamespot en Gamespy ook zo verwend zijn geven ze het een lager cijfer. Maar misschien als die persoon die het reviewed nog nooit op de xbox zou hebben gespeeld had ie misschien velen malen hoger gescoord.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wel grappig dat mensen er nu weer Halo bij gaan halen. Deze kreeg tenslotte ook "maar" een 8.5 in de Nederlandse XBox Magazine.

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    was ook wel het enigste blad maar goed

20. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo denk ik er ook over als ik dat cijfer op me raport heb. Maar met games lijken die cijfers iets heel anders te lijken. Alleen met een 9,5 zijn we tevreden.

Deel Deze Pagina