Ik heb ergens gehoord dat het budget voor de Xbox 2 miljard is. Nu Microsoft al die bedrijven aan het kopen is, vraag ik me af of 2 miljard wel genoeg is (want we moeten nog tot 2006). Ik vind het nogal magertjes. Wat denken jullie?
er komt denk ik ook wel geld binnen (zeker op lange termijn) en verder denk ik niet dat dat helemaal klopt waar heb je het gehoord dan?
Ik denk dat ze met xbox live een hele zooi inchecken. Want xbox live is revolutionair, en dat willen de mensen maar al te graag hebben.
als ze geen winst maken, dan maken ze denk ik wel winst in Xbox 2 project. je kan dit wel zien als, Xbox nu effe naam maken, en in Xbox 2 hebben ze al imago. dus kunnen ze winst maken.
Ik denk daarom niet (als ze een 2e xbox willen) dat ze de xbox opgeven. Als ze dat zouden doen, zouden denk, de mensen geen vertrouwen erin hebben.
ik dacht dat ze 2 miljard voor xbox en 2 miljard voor xbox live, weet ook ni meer waar ik het heb gelezen
wa maakt da uit of ze toekomen tot 2006? Ze zullen nie van de ene op de andere dag stoppen met Xbox'en te maken of alle lopende projecten stopzetten!!! Of da is wa ik tenminste hoop
2 Miljard voor de Xbox is dit niet een beetje weinig? Ik weeet het niet hoor maar dit lijkt mij niet zo'n een heel groot budget.
ik denk dat in iedergeval niet het ontwerpen e.d. van de xbox er in zit want voordat de xbox gehaal klaar was is er denk al een flink bedrag doorheen.
Die 2 miljard was speciaal voor de ontwikkeling van Xbox-live en spellen voor de komende tijd. Verder word er gewoon meer voor uitgetrokken.
ja precies er is 2 miljard beschikbaar voor alleen al xbox-live dus de xbox heeft een flink budget achter zich. rustig maar, ms laat de xbox niet vallen en zal zeker hun best doen het de beste (verkopende) console te maken.
Volgens mij is 2 miljard de hoeveelheid geld die Ms al in de Xbox gepompt heeft, dus ze hebben 2 miljard verlies gemaakt! Niet erg want dan stopt Ms eindelijk eens met het op kopen van andere bedrijven
Op den duur wel, met Xbox-live en veel games nog in ontwikkeling, bijkomende reclamekosten enz. enz P.S. Probeer een de EDIT-buttton te gebruiken!
Dit lees ik net bij rtl z: "Microsoft overtreft eigen verwachtingen Softwaregigant Microsoft heeft met een verdubbeling van de winst de eigen verwachtingen overtroffen. De nettowinst kwam uit op 2,73 miljard dollar, tegen 1,28 miljard dollar een jaar eerder. Per aandeel ging de winst van 0,23 dollar naar 0,50 dollar. De omzet van Microsoft nam in het laatste kwartaal ook weer toe. Dat is geen uitzondering, de omzet klimt onafgebroken sinds 1986. Ook de vooruitzichten zijn door Microsoft rooskleurig, reden waarom het aandeel donderdag 6,4% hoger sloot." Ik denk dat ze het nog wel even volhouden.