Buffy game, wat verwachten jullie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door jvalks, 20 mei 2002.

1. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de demo disc van de Official UK Xbox Magazine stond een behoorlijk lang filmpje van Buffy. Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje schokkerig en matig overkwam.

Wat zijn jullie verwachtingen van dit spel??

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja ehm die zijn redelijk matig.
    lijkt me niks.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje is bout idd. Denk wel dat het een grappig spelletje zal zijn. Zeker geen musthave maar wel vermaak, ik doet hem kopen iig.:9

4. Flood

Flood Guest

ik heb datzelfde filmpje gezien en heb het ook weer uitgezet.
    Het is zo vreselijk saai om te zien...en mooi was het ook niet echt, dus eigenlijk verwacht ik weinig van het spel.
    Maar misschien wordt het uiteindelijk wel heel anders.

5. xboxgamer

xboxgamer Guest

geen must have maar lollige game voor buffy fans

6. xboxgamer

xboxgamer Guest

beetje zomies hakken en vampiers slayen

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kleur bijstellen?:9 Neej, was zeker donker/grauw/saai. Uiteindelijke product ziet er veel beter uit, zeker weten. Als je een paar dagen na releasedate aan mij vraagt hoe die is kan ik een beter oordeel geven.:)
    Edit: Xboxgamer, als je nog iets wilt toevoegen gebruik dan je editknop. Bedankt:)

8. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe heb ik alleenmaar goede dingen over die game gelezen, ik wacht zelf al een tijdje op dit spel.. voor mij is het wel een must have samen met Hunter the Reckoning.

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Die screenshots die laatst hier op Xboxworld stonden, die zagen er beter uit dan dat filmpje!!!
    Ik denk zelf dat het wel een vet spel wordt, maar dat wordt toch even afwachten!!

10. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
  11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet niet of het wat wordt, de meeste serie/film aftreksels zijn een beetje sloeber (behalve een paar dan, 007 en spiderman). het zal wel een aardig spelletje zijn, beetje zombies slachten enzo maar verder je moet er maar van houden, ik dus niet ]:-

SijmeZ

Deel Deze Pagina