Op de demo disc van de Official UK Xbox Magazine stond een behoorlijk lang filmpje van Buffy. Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje schokkerig en matig overkwam. Wat zijn jullie verwachtingen van dit spel??
Dat filmpje is bout idd. Denk wel dat het een grappig spelletje zal zijn. Zeker geen musthave maar wel vermaak, ik doet hem kopen iig.
ik heb datzelfde filmpje gezien en heb het ook weer uitgezet. Het is zo vreselijk saai om te zien...en mooi was het ook niet echt, dus eigenlijk verwacht ik weinig van het spel. Maar misschien wordt het uiteindelijk wel heel anders.
Beetje kleur bijstellen? Neej, was zeker donker/grauw/saai. Uiteindelijke product ziet er veel beter uit, zeker weten. Als je een paar dagen na releasedate aan mij vraagt hoe die is kan ik een beter oordeel geven. Edit: Xboxgamer, als je nog iets wilt toevoegen gebruik dan je editknop. Bedankt
tot nu toe heb ik alleenmaar goede dingen over die game gelezen, ik wacht zelf al een tijdje op dit spel.. voor mij is het wel een must have samen met Hunter the Reckoning.
Die screenshots die laatst hier op Xboxworld stonden, die zagen er beter uit dan dat filmpje!!! Ik denk zelf dat het wel een vet spel wordt, maar dat wordt toch even afwachten!!
ik weet niet of het wat wordt, de meeste serie/film aftreksels zijn een beetje sloeber (behalve een paar dan, 007 en spiderman). het zal wel een aardig spelletje zijn, beetje zombies slachten enzo maar verder je moet er maar van houden, ik dus niet ]:- SijmeZ