1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Buffy is frustrerend!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 5 dec 2002.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nu in level The Docks, en dan bij The crane.. maar dit is echt frustrerend! Omdat je niet kan saven, en die stukken best groot zijn!

    Eerst kwam ik al niet verder toen zo'n grote vampier, en vrouwtje kwamen, maar ok.. daar kom ik nu wel door, en dan kom ik bij dat bruggetje en het water, en dan komen die vage monsters weer..

    had ik eerst al moeite met 1 monster, komen er nu zomaar 4 aanzetten.. na vaak proberen had ik ze eindelijk gedood.. ik denk.. zal dit wel het einde zijn.. nee hoor.. ik door de deur, nog een vampier! Ik die doden..

    Ga ik door een andere deur, komen er weer 2 vampieren aan! (dat is moeilijk) en ik had al geen leven meer, en ik word helemaal gek!!!

    iemand tips?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is idd een irritant stukje, je moet gewoon ff kijken welke combo's het beste resultaat geeft (die water monsters kan je met 1 combo doden).
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    ho is? Welke dan?!
     
  4. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg er voor dat je van die heilige potions hebt.. Waarmee je vamps kan killen.

    Ow ja.. In het begin moet je niet direct nadat je die dikke vampier en die vrouw afmaakt zo'n gebouw in gaan// Maar eerst helemaal doorlopen.. Dan kan je nog een potion halen aan de linkerkant en als het goed is ook aan de rechterkant..

    Zijn wel een paar vampiers daar.. Maar als je daar goed doorheen komt heb je wat extra's..

    En zoals WouteR zei.. Zoek je combo's goed uit.. Vooral die combo's waarbij je veel meer tegelijk raakt zijn goed..
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    k, thx

    maar die combo waar je die water monsters in 1 klap kan vernietigen wil ik toch wel errug graag weten!

    En nog iets, hoe gooi je eigenlijk een potion?
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok.. ik ben gelukkig verder gekomen!! Maar nu zit ik bij de highschool weer.. en nu is er zo'n mannelijke vampier die in een grote kat verandert.. zijn vriendin die in een slijmerig monster veranderde was te doden door haar leven naar beneden te halen, en daarna in het zonlicht te zetten.. maar nu is het nacht 8)

    hoe krijg ik dit voor elkaar, want echt veel tijd om goed te kijken in dat level heb je nou ook niet echt..
     

Deel Deze Pagina