Buffy/spiderman

Discussie in 'Algemeen' gestart door robert22nh, 7 jun 2002.

1. robert22nh

robert22nh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 1 van deze 2 games gaan kopen. Welke raden jullie mij aan?

2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman, ik heb een filmpje van buffy gezien op de oxm dvd nou dat zag er echt kut uit, ik zou spiderman nemen, krijgt goede kritieken!

3. Chevalric

Chevalric Guest

Ik heb hetzelfde filmpje gezien, en dat vond ik inderdaad ook minder. Maar ik heb vandaag een nieuwe trailer gezien op IGN Insider en daar zag het er wel cool uit...
    Spidey weet ik eigenlijk nog niet veel vanaf... XBW: doe eens review maken ;)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah Mirik zou vandaag bellen voor Spiderman, zal die wel weer vergeten zijn]:- (no offense als die het wel gedaan heeeft uiteraard :))

5. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!BUFFY!!!!

6. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0

Welke site was dat???

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ww.ign.com dat staat er toch en je moet een ign insider(betalen voor je info en filmpjes) zijn en als je de site nog niet eens kent neem ik aan dat je geen insider bent

8. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor dit vriendelijk antwoord

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zelf voor spiderman gaan. Dat lijkt me een betere keuze dan buffy, ik houd er niet zo van. Sorry Wouter :p

10. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb spiderman vandaag gekocht! Hij's vet, maar het irritante vind ik dat je geen save-functie hebt terwijl je bent spelen, dus als je dood gaat kun je weer van voor af aan beginnen!:mad:

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    HALO HALO HALO HALO HALO HALO HALO HALO HALO HALO HALO HALO ... <nog een knip om jullie niet boos te maken :D> HALO

Kan ik ook hoor... :+

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Buffy zag er wel leuk uit vond ik, alleen die knakker die het speelde kan er geen reet van, daarom zag het er wat klungelig uit en dat wekt een negatieve indruk. Ze lijken me allebei wel vet, ik twijfel ook. :confused:

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn mening.
    Makers van resident evil kunnen wel wat, spiderman lijkt me matig. Fok op control.
    Vink jammer want een goeie spidermangame lijkt me de bom, dees niet.

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja... het ligt eraan he.. Als je bv een Buffy fan ben (like me) moet je niet twijfelen en gewoon buffy aanschaffen. zo niet, ga gewoon voor spiderman.

Buffy is volgens mij telkens het zelfde, maar word gewoon leuk omdat je zoveel dingen uit de serie ontdekt enzo, het vechten ziet er ook zeer lache uit verder.

15. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the wonderfull life of consoles..
    Tja voor een volledige savefunctie ben je bij 19 van de 20 consoletitels aan het verkeerde adres. Veel verder dan Halo (regelmatige 'checkpoint' saves) komt het vaak niet. Wat niet weg neemt dat het zeer irritant is als er helemaal geen midlevel saves zijn.

En robert22nh,
    kijk eens voor de gein op xbox.gamezone.com
    Hier zie je een overzicht van reviews van alle grotere gamesites en de gemiddelde score van een game (erg handig want 1 review zegt geen klap, zo heb ik bijna de aanschaf van ISS2 niet gedaan door een vernietigende kritiek in het Official Xbox uk Magazine, waar ik zeeeer blij om ben dat ik de review genegeerd heb en toch iss heb gekocht ipv FIFA)
    Spiderman krijgt op gamezon een gemiddelde van 8.1 over 11 reviews, Erg behoorlijk. Natuurlijk is nog niet te voorspellen wat Buffy gaat doen maar ik ben bang dat het tegen gaat vallen, en dat de licentie van Buffy een te hoge verwachting gaat wekken.

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    jah.. op de pc was ie slecht te spelen!

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman krijgt ook vaak een 6.
    Buffy wordt grappig maar alstie 6 maanden later uit zou komen zou ik hem waarschijnlijk niet eens kopen, teveel ECHT goeie titels dan. Wordt denk ik wel vermakelijk maar zeker geen steengoeie game. Ik doet hem kopen omdat er verders voorlopig nieveel komt.:)

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat het alletwee erg leuke games zijn om ff bij de videotheek te huren, maar om nou voor de volle plak te kopen..

20. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat saven.... Max payne kan je dus overal saven waar je maar wilt en dat is goed gedaan van die gasten want ik vind dat belangrijk aangezien ik om de 2 a 3 minuten save.

Deel Deze Pagina