Shit...alweer een veelbelovende game die tegen lijkt te vallen. Tuurlijk, 1 review zegt niks, maar toch: http://www.gamesradar.com/reviews/default.asp?subsectionid=167&articleid=63791&pagetype=2
dat van killen, sleutel vinden, deur openen, nog meer killen, sleutel zoeken, nog meer killen, deur openen, killen daar hebben veel games last van. zou me nix verbazen als buffy daar ook last van heeft. ik vind een goeie storyline en het gevoel dat je meer in de buurt van je goal komt nog altijd het belangrijkst.
Stake a vamp. Find a key. Open a door. Stake a vamp. Find a key. Stake a few more vamps. Open another door. Meet some new creatures. Stake 'em. Find a switch. Stake some vamps. Flick switch. Open door. Yadda, yadda, yadda, ad infinitum, ad nauseum. Half an hour in, and you're wondering where it's all going. An hour in, and you realise: up its own jacksie. This game's so obsessed with vampire-killing and ground-level puzzles, it doesn't seem to acknowledge - or care - that there's someone playing it for pleasure. ---------------------------------------------- Yadda, Yadda?? LOL!!! 1 Review zegt niets.. En sowieso bijna elke game is op dit idee gebaseerd!!! Alleen ziet niet elke game er hetzelfde uit... Ik zou wachten tot er nog meer recensies zijn!! Volgens mij is het wel een coole game!
Denk ook dat het gewoon een 'grappig' spelletje wordt, geen topper, wel vermakelijk. Ik ga hem zo alvast bestellen iig.
ik koop em ook wel maar dit is wel weer het zoveelste spel dat tegenvalt ok ik weet dat het maar 1 review is maar toch
1 review zegt NIETS trouwens: smaken verschillen, wat de reviewer heeel goed vind kan jij crap vinden of andersom natuurlijk