ik heb een beetje een probleem, maar weet niet wat het precies is...
de laaste tijd als ik een spel speel..naja een hele tijd al...krijg ik heel vaak zomaar strepen door men beeld heen, bijna bij elk spel wel. het lijkt wel op een soort bug, maar als ik dan op het knopje start druk(toetsebord) en dan weer het spel selecteer , is die weg of zit die op een andere plek.
en dan mijn 2de probleem, als ik een filmpje kijk met wmp, via internet of in wmp zelf, dan loopt men hele pc super traag. maar dat is niet als ik naar youtube ga, en daar een filmpje kijk, dan heb ik nergens problemen mee. dus dat is heel apart, waar ik wmp nodig heb tript die helemaal.
nu is het zo, ik had een 250W voeding, maar die heb ik veranderd in een 350..dus dat is geen probleem voor men 6600...maarja wat dan wel??, wat ik zelf is dat het de update van men bios is omdat die nog van 2002 is en misschien niet goed loopt met de nieuwe spellen etc., want ook bij bijvoorbeeld het spel rainbow six vegas, loopt dat intro filmpje van ubisoft helemaal stotterend/traag.
en voor de wmp, heb ik echt geen flauw idee, hopelijk ligt het ook aan de update van men bios..anders heb ik geen flauw idee...naja als iemand me kan helpe...graaag:b:
ps: heb de nieuwste driver voor men pc
Laatst bewerkt: 24 dec 2006