Bug in Gotham Racing of is het mijn Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hopje123, 23 feb 2003.

1. hopje123

hopje123 -=Heretic=-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn Xbox sc en gotham racing gekocht. En als ik gotham racing speel dan hoor ik muziek. En soms valt de muziek weg en dan komt deze weer terug. Hebben jullie dat ook? Want ik vind dah wel vaag!

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Rijd je dan onder een tunnel als het gebeurt ?

Zoja, dat hoort zo, je hebt de radio aanstaan (kan ook met eigen muziek...) Dan stoort je radio ff..

Zo niet, dan zou ik ff met het spel teruggaan want dan is 't niet goed.

3. hopje123

hopje123 -=Heretic=-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel goed kunnen ja. Wist niet dat het spel in dat opzicht ook realistisch was. Ga ik daar even opletten straks en als ut dat is bedankt en als ut dat niet is dan hoor je nog wel dat het het niet is!

4. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zeer zeker aan je box liggen. Heb ik dus ook gehad. Probleem werd alleen maar erger bij pgr. Ik had het eerst alleen bij pgr. Vervolgens speelde me box moeilijker dvd's af en kreeg ik bij CMR 3 (voorheen nooit problemen) een dirty disc error. Heb toen support lijn gebeld en xbox ingestuurd. Na 3 dagen had ik een nieuwe box retour. Er stond meteen ook al het nieuwe xbox dashboard op geinstalleerd 8) :D

5. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe dashboard??? wat is het verschil met de "oude" dan, ik heb dan een oude want ik heb de box vanaf dag 1

6. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    zijn gewoon foutjes uit gehaalt etc. of de xblive functie erbij gedaan

7. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dashboard heeft toch met xbox live te make en nu moet je toch alleen een supcription code hebbe ofzo

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen bug in PGR. Het is alleen dat de radio weg valt als je onder een brug rijdt. Als je hem op cd zet komt dat niet meer. Zelf zet ik hem op Radio :D

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Buh, Dashboard is gewoon het menu dat je ziet als er geen DVD in je xbox zit of als je je laadje open heb staan.

Dioga geeft de oplossing voor dit probleem, althans, een verklaring :)

10. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Had zelf wat snel gereageerd...bij mij hing xbox om de haverklap, maar ben het eens met WouteR.

11. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar das toch duidelijk das normaal toch ook als je door een tunnel rijd

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Percies dit had ik dus ook van de zomer. Eerst begon die PGR raar te doen en daarna andere spellen en dvd's ook. Na reparatie deed alles het weer. Toeval ?

13. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    het is idd zo dat als je door 'n tunnel rijd/onder bomen door gaat dat de realisme van 't spel zorgt voor 't "storen" van de muziek ... pas als je 't probleem krijgt wat ik heb (je hoort alleen nog maar de stem van de presentator en dat zeg maar heeeeel erg vaak achter elkaar) dat je je zorgen moet gaan maken, kijk maar in 't forum onder 't topic "Probs met PGR" wat ik zelf heb gestart.

14. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    en dat had ik dus oa, met DOA. Al vanaf het begin dat ik de XBox had..... (geluid deed raar, en als het het al deed, was het altijd een seconde of 10 later dan het beeld...erg irri...ook kreeg ik niet alles te zien enzo.....)....

lag niet aan de disc, die deedhet namelijk op Xbox van een vriend van mij perfect..... heb Xbox terug gebracht (was binnen de 2 weken voorwaardelijke garantie van de Bart SMit), en met de nieuwe nergens last van gehad...

heb toen wat info gezocht....
    Als je Xbox een THomson drive heeft, heb je meer kans op dit soort problemen....

weet eigenlijk niet of Microsoft nog zaken doet met Thomson..... toen ik dit probleem had, was er namelijk sprake van, dat Microsoft het contracht met THomson wilde breken, vanwege alle ellende die Microsoft heeft gehad met THomson drives.....

In amerika zijn er toen ook veel Xboxen terug gekomen bij Microsoft....Philips of panasonic drive erin, en hoppa.......alles werkte weer perfect...duur grapje geweest voor Msoft......

15. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    man als ik al die topics lees wil ik weten hoe het afgelopen is!

tell me man! we krijgen hele verhalen over stotterende xboxen en stuff, die gasten hier leveren verschillende oplossingen, maar we krijgen 9 van de 10 x geen slot(vooral niet te verwarren met een slotje)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Meestal met de service lijn bellen; Nieuwe of gerepareerde xbox terug in 4 dagen

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    geen bug
    realisme is dat!

18. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dat probleem bij PGR dan is de muziek 1of2min zacht en dan ff later dan wordt het ineens weer harder

19. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt het spel altijd vast als ik met de Ferrari (die met dat dak er op) in die speciale kleuren (goud, zilver of brons) een laprecord rij.:mad:

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Whaha grappig, dat is pas realisme jongens :) radio die uitgaat als je onder bomen en tunnels rijd :)

Deel Deze Pagina