Bug in Halo?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pejannl, 7 okt 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm... Ik heb Halo nu een aantal malen uitgespeeld, zowel op Normal als op Heroic, maar elke keer loop ik in The Maw tegen de zelfde bug aan. Aan het eind, als je de vier generatoren vernield hebt, moet je de servicelift in voordat je aan de laatste race (met de Warthog) begint.

Het overkomt me erg vaak dat die lift naar boven gaat terwijl ik er in sta. Dat is op zich niks geks, ware het niet dat de lift dus naar boven gaat en ik niet! Ik blijf dan gewoon staan waar ik sta en als ik boven me kijk zie ik het lift platform steeds hoger en hoger klimmen. :confused:

Na een reset van de console gaat alles weer goed maar het onderbreekt je toch wel behoorlijk zo op het eind van het spel.

Mijn vraag: Hebben meerdere mensen daar last van of ben ik de enige? (Ligt het misschien aan mijn Xdoos of mijn disc?)

2. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad. Erg vreemd.................

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook wel eens gehad dat ik door andere liften gewoon heen viel ook erg raar. Cker als de lift bijna boven is.

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heb ik nog nooit gehad... Snel Halo maar weer ns spelen

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier....

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik ook een keer meegemaakt

7. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook wel eens gehad, maar dan viel ik niet door de lift heen, maar stond ik er net buiten. Om de hele lift zit namelijk een ruimte waar je precies door kan vallen, dus als je niet stil staat op zo'n lift, kun je vallen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist, misschien dat dat je is overkomen?

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat is zo'n klein liftje waar je tijdens het spel wel eens mee onhoog en omlaag gaat.

Het probleem wat ik heb betreft echt de laatste lift. Als je boven staat dan begint de zes minuten countdown en moet je in een warthog springen.

Maar deze lift werkt dus soms niet. Ik sta gewoon midden in de lift en zie hoe de liftbodem "door me heen" omhoog gaat. En ik blijf dus hangen in het luchtledige. De lift kan ik boven zien verdwijnen, en onder me zie ik een hele diepte met nix. 'Tis echt bevreemdend. Ik heb het al; een paar maal meegemaakt, op verschillende moeilijkheidsniveaus.

10. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    weird, nog nooit van gehoord
    ben er wel al vaak afgevallen :D
    maar dat heb ik nog nooit meegemaakt!

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik ook al voorgehad, als je dan een plasma grenade hebt plak je die effe tege de muur, dan ga jij er naast staan en je ontploft jezelf, zodanig dat je snel terug komt bij je laatste checkpoint, zo deed ik het toch, want anders kan je ni naar boven, maar het gaat toch over de laatste, die grote lift die naar al die warthogs leidt, daar had ik het toch voor

12. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier ook heel vaak last van gehad. Tip: Als de lift net naar boven wil gaa springen dan blijf je niet in de lift staan. Anders co-op doen, eentje gaat altijd wel goed naar boven.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er is ook een hele mooie revert to saved button :)

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit heb ik ook al een paar keer megemaakt. Wel irritant, maarja gewoon je zelf doden en opnieuw beginnen... Revert to Save bedoel ik :)

15. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hmm vaag heb ik nog nooit gehad....:confused:

16. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn maatje naar beneden ging met de lift. EN ik stond bij het paneel laat ik het afentoe wel eens omhoog gaan. Dan gata hij er zo doorheen en valt hij te pletter maar dat is het zeker niet?

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    weet je...
    ikheb hier nog nooit last van gehad}:]

18. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Muziek/FX luider - stiller?

Om geen nieuwe thread over HALO te starten stel ik mijn vraag dus maar hier:
    "Hoe moet je de muziek en de FX in Halo luider/stiller zetten?"
    Ik heb al gezocht maar ik vond niks. Ik vind dit vooral vervelend omdat ik nu reeds maar de helft van het verhaal heb kunnen snappen omdat de stemmen van de personages overstemd worden door de achtergrondmuziek... :'-(

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Muziek/FX luider - stiller?

Bekend probleem, kun je inderdaad niet harder zetten die stemmen. Ik heb het idee dat het komt omdat het geluid van HALO is afgestemd op surround sets. Dan hoor je het misschien wel goed omdat het dan niet door dezelfde speaker moet als al het andere geluid. Kwenie....

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Muziek/FX luider - stiller?

Wat is de beste Surround set voor Halo?

(dit heet 'thread stelen', dank je, en zo is de thread nu definitief kapot en kan ie wel gesloten worden. :mad: )

Deel Deze Pagina