Bug in Midtown Madness 3...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door XBOXLIVE!, 6 aug 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Yo,

Ik heb MM3 al sinds de release, en hij bevalt me prima..op een paar insectjes na dan...

Bug nr 1: Als ik gewoon aan het cruisen ben of iets dergelijks, en als ik mijn view verander naar de incar/bumper view dan ontvang ik geen geluid meer, dus het geluid van de toeren (motor) valt weg...

Bug nr 2: Als ik op xboxlive! zit, en als het laad schermpje komt (vlak voor je gaat spelen) loopt hij soms ook vast...

Bug nr 3: Als ik soms in een glitch zit, dan loopt hij ook wel eens vast..

Heeft iemand anders nog meer last van dit onbehaaglijke probleem, of ligt het aan mijn cd?

Mvg,

XBOXLIVE!

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Uhmm ik heb hier nooit last van, alleen wat je zegt dat hij soms vastloopt bij het laden van een game, dat gebeurt bij mij ook weleens.

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ok... Dus dan ligt het niet aan mijn cd (hoop ik)....O-)

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm, ik heb hier *nooit* last van... Hij is 1 keer vastgelopen in de lobby maar dat kwam denk ik door de hitte... Klote voor je! Meteen even MS bellen of terug naar de winkel, je hebt er veel geld voor betaald!

5. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit echt nooit gehad. zelfs niet dat vastlopen. en van die glitches......gewoon niet doen...

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb er ook nog nooit last van gehad, alleen dat hij een keer vast liep ondertussen het laden. Maarja, dat was maar 1 keer.

7. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of nummer 1 een bug is dat weet ik niet..........maar als ik zelf in me eigen auto zit dan hoor ik de motor ook minder dan dat ik er naast staan........

Die andere "bugs" heb ik af en toe wel eens last van ja.
    Maar dan ook heel af en toe.

8. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    dat geluid kan mischien komen omdat het ingame dolby 5.1 is, op mijn setje hoor ik achter de auto het geluid van een andere plek komen dan wanneer ik op de motorkap / bumper zit, mischien ff kijken in de geluidsopties van de xbox/game of je het geluid niet per ongeluk op dolby surround hetbt staan ipv van stereo

9. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Het kan ook de hitte ofzo zijn, maar een paar van jullie hebben er ook last van, dus zal het misschien niet aan mijn cd liggen:+\

Thanx anyway!

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    grootste irritatie, maar eigenlijk ook gewoon een bug is dat ie iedere keer dezelfde muziek uit je playlist pakt

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Juist en dat voor een MS game ...

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dat verbaast me ook nog steeds 8)

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Voor het eerst dat ik MM3 speelde (weekje terug ofzo) had ik ook net Metallica op mn Xbox gekwakt. Dacht dus echt dat elk nummer hetzelfde intro had. Kom ik na een nummertje of 10 erachter dat het dus echt hetzelfde nummer is ... :confused: .

Vind eigenlijk dat zeker MS games met een soort van jukebox moeten worden uitgevoerd. Kan je tenminste ook gedurende een spel het nummertje wijzigen.

/edit wOOt door dit ding ben ik plotseling een junkie :D . Neem nog in overwehing of ik 'Diehard X-poster' niet beter vind

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  14. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah man geef het nou toe! Lamborgini of je xbox of je spel is naar klote want niemand heeft last gehad behalve jij!

15. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    deze verschijnselen komen bij mm3 op mijn xbox niet voor.

16. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij andere spellen loopt hij niet vast?

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Van al 't bovenstaande heb ik nooit last gehad gelukkig. Ook met de muziek zit het wel snor, het gaat "random" genoeg... :D

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je eigen muziek ook?

19. Bij mij is dat nog nooit voor gekomen maar je kunt 3 dingen doen,
    1.de help desk bellen van de game
    2.microsoft persoonlijk bellen maybe krijg je nieuwe je moet je oude ff opsturen en als die bij hun ook niet werkt krijg je een nieuwe.
    3terug naar de winkel gaan als je boonetje nog hebt die sturen hem dan naar ms.

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen

Deel Deze Pagina