BUG in PGR !?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Broes, 24 apr 2002.

1. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Proberen jullie eens in Time Attack met de Porsche Boxer de Hill Climb (Fishermans warf) een te starten?

Ik krijg dan vreselijke verstoorde graphics en alles loopt onwijs traag.

Hoor het wel van jullie.

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog geen porsche....:'-(

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik weet niet wat het is geweest, maar ik probeerde nog de witte Porsche en dat ging WEL goed. Daarna weer terug geswitched naar de RODE (waar ik die problemen mee had) en toen was alles gewoon weer in orde.

Vaag in ieder geval... ]:-

4. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Cd misschien vuil :9

5. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is PGR voor een game? (hele naam?) kan er niks uithalen...

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Project Gotham Racing..

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ligt eraan hoe lang je al speeld,e warschijnlijk verschoon de xbox gewoon data van de harde shcijf of het geheugen toen je speelde wat zorgde voor die tijdelijke slowdown.

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ook niet wat het was geweest, maar ook het bovenste gedeelte van mijn beelscherm werd helemaal grijs enzo.

9. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik had vorige week ook iets leuks. Ik was Halo aan het spelen en kreeg net een filmpje te zien van een dode marine die aangevallen werd door The Flood. Toen werd het scherm ineens vaag en steeds witter. Ik dacht dat het in het filmpje zat, maar daarna bleef het ook wit. Ik de TV op RTL 4 gezet. Ook wit! Ik dacht "Shit die Xbox heeft mijn TV gesloopt". Ik alle kabels losgetrokken en toen voelde ik dat de TV vochtig was aan de bovenkant. Wat bleek. Mijn vriendin had de planten op de TV kast water gegeven en de pot was lek! Het water sijpelde door het hout van de kast heen, de TV in. Snel uitgezet, planten weggehaald en een half uur gewacht.

Gelukkig deed de TV toen weer normaal. Mazzel! Het had ook één grote knal kunnen zijn. :confused:

10. raptorix

raptorix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb andere bug ontdekt in PGR, als je tegen elkaar raced, gebeurt het wel eens dat ie niet detecteerd dat je over de finish lijn komt, is me keer of 3 gebeurt. Het lijkt mij dat het gebeurt als vlak voor de finish hard de kant raakt en misschien wel door de lucht over de lijn gaat :confused:

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet je niet tegen de rand aanbeuken:)

Nooit gemerkt overigens..

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook iets vaags. ik was time attack aan het doen, en zette een nieuwe snelste tijd neer. (weet nie meer met welke auto) De Ghost had ik niet opgeslagen.
    Daarna reed ik met een andere auto over dat circuit, (tijd niet verbroken) en had ik mn ghost wel gesaved. daarna reed ik weer een rondje, en precies toen ik op de startlijn was, liep mn xbox vast! ik da ding uitgezet en weer opnieuw dat zelfde circuit gedaan, en weer als ik over de start kom, loopt ie vast. bij andere circuits doet ie allus verder goed. weet iemand hoe dit kan???

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien andere auto proberen, en anders dat circuit niet meer rijden (helaas). Mocht het bij meerdere dingen gebeuren in PGR dan zal je de game moeten deleten in xboxmenu en opnieuw beginnen vrees ik. Of iemand anders hier weet nog iets anders?

14. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t maakt nie uit met welke auto ik daar rij. maar het gebeurt alleen op dat circuit, en ook alleen in de Time attack, dus da boeit niet. (k was 'm trouwens alleen aan t rijden om dat circuit te leren kennen).

15. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    bugs of laadfouten komen overal voor. :cool:

16. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een tip, dan hoef je niet gelijk te deleten :)

-----

But then I remembered something that I had read on this board. The Xbox only has enough room allotted to store the cached data of three Xbox games. All I had to do was put in three different games and the temporary cached JSRF data would be pushed out. So I put in 4 games (just to be sure) and put back in JSRF and played the game to the spot that was freezing up and it played! You have no idea how happy I was after a week and a half of not being able to get this game to work. I'm really glad that I didn't erase my harddrive.

----

17. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het een bug is in Halo, maar in het laatste level moet je voordat je naar het einde gaat racen met je "landbuggy" in een lift stappen... Ik heb de elite en die kleine drommels aan bonken geschoten en stap netjes in die lift... Er wordt me verteld dat ik 6 minuten heb om het spaceship te bereiken... Wat zien ik? De liftdeur sluit zich netjes en de lift gaat omhoog boven mij uit (door me heen?)... Ik snapte er niks van... Wat rondgewandeld in de liftschacht op een onzichbare vloer (?) Da's niet goed, dacht ik... X-box uitgepleurd, opnieuw opgestart met Halo en ik schiet opnieuw die alien-krengen aan duizend stukken... Stap in de lift en... Ga gewoon omhoog met die lift... Er gebeuren wel vaker rare dingen, zeker een bibbertje of een vuiltje in de sproeier... Ik denk er maar niet te veel bij na... :D

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    als je tegen de rijdende lotus exige aanrijd, gaan zijn achterste lampen eraf en wordt ie doorschijnend :)

19. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Elite_Force:
    Heb ik ook gehad :D
    Stond ik in die lift, gaatie omhoog zonder mij! Heb een beetje rondgelopen enzo. Toen maar op de startknop gedrukt en "reset to saved" gedaan. Daarna gewoon in het midden van de lift gaan staan, stond eerst aan de zijkant.

Laatst bewerkt: 1 mei 2002
  20. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Broes, ik ben voor de zekerheid de tweede maal ook wat meer in het midden van die lift gaan staan en toen was het geen probleem... Wel raar, want die hele lift heeft een vloer en de deur gaat zelfs netjes hermetisch achter je dicht... Maar ja, zeker een grapje van Bug---gie, ehhhh, Bungie... :D

Deel Deze Pagina