Bug: Project Gotham Racing 2 demo + stuurtje

Discussie in 'Algemeen' gestart door pjotr, 7 nov 2003.

1. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit alleen een bug is in de demo van Project Gotham Racing 2 (OXM UK), als ik deze probeer te spelen met een stuurtje kan ik geen gas geven, 'remmen' gaat wel, de auto gaat dan achteruit, echter het intrappen van het gas pedaal geeft geen reactie. Het ligt niet aan het stuurtje want Midtown Madness 3 doet het prima. Met de controller heb ik geen problemen.

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Waarschijnlijk werkt het nog niet optimaal omdat het nog een beta versie is. Reken er maar op dat Bizarre dit probleem voor de release heeft opgelost;)

3. nielzo

nielzo Guest

Ja gaat er wel uit.

Wanneer heb je hem gekregen?
    Ik verwacht hem ook :eek:

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over de demo :)

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Nielzo bedoeld waneer hij de OXM + demo krijgt, en niet het spel PGR2*)

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah :eek: maar dan komt die demo wel vrij laat vind ik...aangezien het echte spel al vrij snel in de winkels ligt...

7. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vreemd, ik en ik denk ook Fireball_NL hebben nog niks gehad(natuurlijk abonee) ikk hoop hem echt morgen te krijgen..
    wachten is no fun :mad:

9. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het tijdstip van ontvangst van het abonnement is niet echt betrouwbaar, tegenwoordig kijk ik op de abonnementsite wanneer het blad verzonden is zodat ik ongeveer weet wanneer ik hem kan verwachten. Vorige keer 25 september verzonden en ontvangen op 2 oktober, nu 24 oktober verzonden en pas op 7 november ontvangen.

ps: Zie zojuist dat op de verpakking een stikker zit waarop staat met Nieuw Vennep 4-11.

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ik moet vaak 3 weken (na release) wachten en zie vaak het magazine al bij (bv) de bruna liggen.
    daar betaal ik geen 79 POND voor :mad:

11. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik zit er zelf ook sterk aan te denken om deeltje 2 te kopen...maar nu wil ik ook wel ff weten wat jullie van die demo vinden:9
    ben niet van plan om die demodisc te gaan kopen als ik toch al het hele spel ga kopen namelijk...
    is de gameplay veranderd?
    hoe ziet ut er grafisch uit?
    welke auto`s heb je allemaal in de demo?

mischien nie handig om deze vragen hier te posten...maar ut scheelt weer een nieuwe thread he:+

12. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de december editie van oxm UK + demo pgr 2 gevonden in een winkel in de Benelux? Ik zit er al weken op te wachten, maar heb hem nog nergens gevonden.

greetZ

13. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al ervaring met PGR 2 en race stuurtjes, bv het F1 Williams stuurtje van Joytech?

14. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je met het stuurtje ook op live? alleen dan zeker zonder headset ?

15. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de xbox is een stuurtje een 'gewone' controller, het maakt dus geen verschil voor xbox-live echter dit stuurtje heeft geen memorycard slot, dus geen mogelijkheid om de voice-communicator aan te sluiten, nu maar hopen dat hiervoor een soort splitter uit komt.

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Daar hoef je inderdaad geen nieuwe thread voor te maken. Er zijn al genoeg mensen die het spel hebben, en zij delen hun ervaringen in deze thread!

Deel Deze Pagina