Hallo iedereen, Ik heb sinds de update een klein probleempje. Ik starte gisteren voor de gein weer even de halo 3 trailer, en aan het eind, als het beeld zwart wordt (nadat dat grote kanon afgevuurd wordt). blijft het beeld even hangen. ik heb het filmpje al opnieuw gedownload, maar ik krijg hetzelfde effect. ik vroeg me af of andere hier ook last van hadden, of dat het gewoon een simpel raar iets van mijn console is. Hetzelfde gebeurt me bij de mission impossible 3 teaser, op het moment dat bij het begin 'paramount' staat, merk je ook een kleine hapering. Dit was vroeger dus allemaal niet zo, en sinds de update wel het geval. andere mensen ook zulke dingen meegemaakt?
nee, heb het niet maar ik heb wel als ik xbox dashboard opstart kan ik de eerste 5 sec. niks doen want dan haakt ie gewoon erg irritant :{
Ja ik had het ook bij de halo 3 trailer, wilde em ff aan een vriend van me laten zien. Het schijnt dat er wel meer problemen zijn na de update: Bron: http://www.gamer.nl/doc/32947
dat zou me ontzettend slecht lijken, en voel ik me toch een beetje genaaid, omdat ik helemaal niet geinteresseerd ben in die ilovebees troep. dus dat lijkt me sterk.
ja op het einde van de trailer, als je hoort "this is the way the world ends" dan blijft er een tijdje een vierkantje hangen. Lijkt me wel über stoer als dat om de zoveel tijd een ander vormpje krijgt of iets dergelijks. OMG dat is echt super slim van bungie, dan moet die trailer gwoon meer dan 1x kijken zo had ik het nog niet bekeken.
jah ik heb dus ook dat vierkantje. gelukkig hebben meer mensen er last van, dan komt het iig op de radar van microsoft, dus een update is vast niet ver te zoeken.
Dit kan beter in het Dashboard Update topic, deze bugs zijn al bekend en worden daar al een tijdje besproken. Ik ben ervan overtuigt dat ze zullen worden opgelost.
Halo 3 trailer is corrupted geworden tijdens de update. Dat is geen ilovebees achtig iets, gewoon een foutje waardoor het filmpje niet goed af te spelen is, wordt gerepareerd.