Bugs in KOTOR en wat kan je er tegen doen

Discussie in 'Algemeen' gestart door tommytommy123, 24 sep 2003.

  1. tommytommy123

    tommytommy123 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, ik heb een zeer hinderlijke bug ontdekt in KOTOR. Als ik op Dantooine ben en in het het 'mapmenu' pijn Party wil veranderen, vriest ie vast. Heeft iemand dit ook? en wat kan ik er aan doen?

    Tommy
     
  2. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen last van gehad.
    Heb wel op Tatooine gehad dat ik tegen een muur liep en mn mannetje vaststond ik kon toen niet meer weglopen.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    bel of mail naar de 'game'-support line, check
    www.xbox.nl
     
  4. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb KOTOR eerst eens gehuurd en toen liep het spel telkens vast op het scherm waar je kon kiezen tussen 'New Game' en 'Load Game'. Toen ik het geruild had ging het wel goed.
    Dus misschien kan je het gaan ruilen ?
     
  5. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt minimaal zoveel (geloof 90) dagen recht om het spel om te laten ruilen indien er fouten in zitten o.i.d. .. 't staat ergens, weet niet meer precies waar .... maar bel ff met XBox support en je weet 't.
     
  6. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je cd niet helemaal gaaf is...
    Omruilen zou ik zeggen....
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik ben lighstider en heb na het filmpje dat ik malak heb verlslagen krijg ik een heel zwart scherm en komt er niks te staan hoor wel dingen zoals Y ( lightsaber trekken) en start scherm werkt ook
     
  8. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is zeker ni fijn als dat nu al het geval is haald het de game voor mij naar beneden n ni meer interessant wilde hem zaterdag hale
     
  9. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet altijd zorgen dat je bij niemand stealth aan laat staan als je je team gaat veranderen, misschien is dat het?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    btw wat is telefoon nummer van die xbox shit want bij activison reageren ze niet
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    kom je die bugs heel vaak tegen? want ik wil hem kopen, maar als ik dit hoor denk ik dat ik dat beter niet kan doen.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    enigste bug die ik ben tegengekomen af en toe zie je iets wat niet kan maar hij loopt niet vast bij mij tot nu toe en als ik jouw was zou ik hem Kopen echt tis een must
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow oke, dan koop ik hem denk ik wel:D
     
  14. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    koop maar wel gewoon veel saves hebben dan is er geen problem ik heb nog nooit een bug gehad en ben op denk 70 %
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook nog geen bug tegengekomen, het valt echt wel mee dus.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    gelukkig, bedankt jongens_O_
     
  17. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik toch een goede Xbox. Geen enkele bug hier. :D En bij Morrowind ook al niet.
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik 1: bastila verdomde het haar doublebladed saber in handen te nemen.
    Maareh, ik heb veel last van tussenfilmpjes die haperen..als ik ze in het movie menu bekijk is er niks aan de hand maar tijdens het spelen schokt het (tot 0.25 frames per seconde 8)) dan zie ik dus maar het begin, dan 2 beeldjes en het einde van een filmpje, en hapert ie tussen in heel erg.
     
  19. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    shit heb er nu ook 1 moest denk ik wel 20 sec laden maar echt laden deed hij niet hij stond gewoon ff stil met zwart beeld
     
  20. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wellleens dat er als ik een gedeelte uitwil dat er dan komt te staan "you will have to gather your whole party" . En dan blijkt het dat er ergens een poppetje van mij gewoon stil is blijven staan :confused: Erg frustrerend na een tijdje.

    Ik heb ook vaak dat de XBox aangeeft dat hij de disc niet kan spelen. Ik denk dat dit 50% van de keren is dat ik de XBox (met KotOR) aanzet. (Heb het BTW ook al gehad bij Midtown Madness 3 die ik tussendoor een keer speelde)
     

Deel Deze Pagina