hey, ik had een vraag: ik ga binnenkort naar engeland, en ik wilde vragen als ik daar een game koop, of ik die dan ook op mijn nederlandse xbox kan afspelen. alvast bedankt
Alleen opletten dat wanneer je richting Duitsland gaat je niet thuiskomt met Duits sprekende Covies Bij games uit de UK heb je dat probleem natuurlijk gelukkig niet...
ik was paar jaar geleden in Frankrijk (Parijs om presies te zijn) en daar hadden ze alleen franstaalige games ik blij da ik daar geen game heb gehaald
Nah, Hard Genaaid is een zwaar woord, je zou dan alleen een xbox uit amerika moeten halen om hem af te spelen, of je gaat je xbox modden, maar dat zou ik maar niet doen. Gewoon PAL kopen, is ook in UK zo, lijkt me raar als je daar een NTSC game tegen komt!
Komt ook, omdat sommige games (vooral games met een wereldwijde release) zowel op een NTSC als op een PAL xbox gedraaid kan worden ... en als dit kan worden ze geperst in de US ... dus staat er NTSC op ... maar je kan hem dus gewoon spelen op je Nederlandse Xbox