Informatie: Uitgever: AQ Interactive Ontwikkelaar: Cavia Inc. Genre: Derde Persoons Shooter Release:Nog niet bekend Informatie: Bullet Witch speelt zich af in de nabije toekomst, 2013 om precies te zijn. De wereld is flink veranderd. Uit de onderwereld zijn demonen tevoorschijn gekomen die de wereld voor zichzelf geclaimd hebben. De mensheid is bijna uitgeroeid en een eenzame dame, Alicia, staat tussen de totale extinctie van het mensenras en de complete dominantie over de aarde door demonen in. Zoals je begrijpt moet jij, niet alleen met je machtige geweer, maar ook met magische krachten, de demonen terugsturen naar de hel en de wereld veiligstellen voor de overlevende mensen. Dit alles speelt zich af in de restanten van menselijke steden en diverse andere omgevingen. De speler zal met de mooie in het zwart geklede Alicia tornado’s op kunnen roepen om vijanden in de lucht te kunnen gooien en met het enorme geweer dat je ter beschikking hebt een combinatieaanval uitvoeren. Ook omgevingen zullen vernietigd kunnen en gemanipuleerd kunnen worden. Dit zorgt voor een nieuwe vechtdynamiek die volgens de ontwikkelaars tot verse mogelijkheden moet leiden. Naast de normale hordes aan demonen, zullen er ook enorme eindbazen en vijanden ten tonele verschijnen die op speciale manieren geëlimineerd moeten worden. Ook zal het spel na release extra content zien in de vorm van levels en outfits voor Alicia via de Xbox Live marktplaats. Screens: Links: - XBW Gamespace - Gametrailer Bullet witch Viel me dat er nog geen topic van was, ik heb zelf even de trailers etc vandaag gecheckt lijkt me een best wel goeie game. Kijk iemand anders naar deze game uit of lijkt het je helemaal een troep game. Laat ut weten.
Dat komt dus na de release misschien paar maand daarna etc zie het maar als bv, met DOA dat je meerde costume`s hebt.
Lijkt me helemaal niks, maar ja dit zijn de ontwikkelaars van Drakengard en dat was ook al een crappy game.Kort samengevat: lelijke characters en ongeinspireerde omgevingen.
Niet veel mensen die de game wat lijkt, bekijk ff de gameplay ingame beelden ze zien er best wel goed uit als je ut mij vraagt.
Voor iedereen met z`n voordelen of whatever, check ieder geval deze beelden ff: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/3324/Bullet-Witch-Footage/ Krijg je een idee hoe die game zal worden enzo...
Van alle trailers op ons op de gamepage, wordt ik echt wel warm: http://archief.xboxworld.nl/game/1282/bullet-witch/
Daarom juist ik vind alle beelden/trailer die ik gezien heb echt super en deze game is niet gewoon een simpele shooter misschien ff de beelden checken.... Sommige monsters in deze game zien d`r echt ziek gewoon uit (ontwerp etc), ook is het wel vet dat je allemaal powers etc krijgt.
kick.. wordt het nog iets met deze game?? zag net wat filmpjes uit mirik's post maar het is echt dramatisch!