Hier lees dit maar, hier staan plaatjes en alle info die je nodig hebt : Bungie.net Update Ik heb al een account gemaakt: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Marnixio Je kan zelfs je f/list zien op bungie.net Groetjes, Marnix _0/
Ja, echt een hele toffe site. Overigens heeft IGN een erg interessant stuk over de functionaliteit van de nieuwe Bungie.net site in combinatie met Halo2 geschreven. Dat is HIER te vinden.
Die link is dezelfde link dat ik gaf Haha, je kan ook de stats kijken van alle beta testers, ze heten : bunlive en dan een getal erachter. Maar maak je geen zorgen dat je niet meer op de Statistics kan komen; Vóór dinsdag worden ze ge-reset .
Ziet er erg uitgebreid uit. Ik kan ook zeker niet wachten om deze game 24/7 tegaan spelen. Maar zoals ik zag kan je aan het einde van de battle zien hoe wat is gegaan, ziet er erg strak uit. Maar ik twijfel geen moment aan deze game of hij zal slagen.
Dudes, er is al een uitgebreid halo 2 topic, Iedereen weet het maar toch opent iedereen nieuwe topic's waarom?
Dus, als ik het (nouja blijf maar ik dit topic ) goed begrijp krijg je bij IEDERE match die je speelt uitgebreide details + plaatjes over die match? ey, marnixo we hebben weleens UC @ live gespeeld lol
ja, volgens mij wel. neem een willekeurige speler PusherRobot bijvoorbeeld. klik op games. en klik op een game: bijv. oddball. je kan nu echt alles zien van die match. zelfs wie het meest wie killt!!
Hahah dat zal best kunnen ik speelde het aan het begin van Live echt supervaak man @Noedel: volgens mij staat er helemaal bovenaan een balk en daar staat ook Sign in en dan moet je dus een .net passport hebben en dan kan je een account maken