Wat vinden jullie hier nou van??? ik wordt vaak servers uit gekickt omdat ik hieraan doe, ik vin dat zwaar irritant, wat vinden jullie
bunny hopping is een manier om hoog/ver te springen in een online game ofzo. Ik weet dat het kon in counter strike maar dat dat is verholpen later. Ik heb nog nooit een bunny hopper gezien dus kan er niks over zeggen.
Als je het over CS hebt dan hebben ze al het recht om je te kicken. Door te bunnyhoppen ben je in no-time aan de andere kant van het level... = cheating
Ik vind het persoonlijk achterlijk staan :/ Dat ze kcicken in coutner strike is natuurlijk onzin. Als ze niet willen dat je springt moeten ze dat maar aanpassen, simpel..
Ik speel veel RTCW:Enemy Territory (zit ook in een clan: www.dhbclan.com). En daarbij zie je het niet veel, maar wij (clanleden) oefenen er wel mee, want het is super handig, want je kan dan op sommige plaatsen komen waar je met gewoon springen niet kan komen (als axis in oasis kan je op de wall komen). Maar vind het niet echt vervelend om tegen te spelen, gewoon goed aimen
Kan iemand misschien ff uitleggen wat bunny-hoppen precies is, want er zijn denk genoeg mensen die niet weten wat het is (waaronder ik dus).
Het is al een tijd geleden. Was volgensmij in CS 1.4 ofzo. Maargoed, door op een bepaalde manier te springen (links/rechts en op het juiste moment weer springen), kun je (al springend) veel sneller het level door. Eigenlijk een soort speedhack.
Deze uitleg werkt bij RTCW(Enemy Territory) Onder de Shift toets zit een "adrenaline" daardoor spring/loop je hoger/sneller. Als je deze ingedrukt houd en je spingt 1 keer, daarna doe je voordat je neerkomt hem los, en dan gelijk weer springen, terwijl je een zwiep (van links naar rechts) aan je muis geeft en de adrenaline knop weer ingedrukt houd. Het is zeker niet makkelijk, en het lukt mij ook niet altijd, maar je kan zo op hele makkelijke plekken komen. Zoals: Ammo and Health Cabinet van de Allied in Fuel Dump. Succes