Bureaublad aanpassen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daz, 24 dec 2007.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hey jongens ik heb een vraagje,

Ik ben niet zo technisch met een computer, maar nu zou ik mijn bureablad in vista willen toveren. Dus niet dat ik Vista erop wil zetten, maar alleen dan het uiterlijk. (start,taakbalk etc) Nu kwam ik bij deze site terecht:

http://pc-en-internet.infonu.nl/tips-en-tricks/7753-geef-windows-xp-een-vista-look.html

Dus heb ik WindowBlinds gedownload en geinstalleerd. Maar als ik in het menu zit, dan wil ik de thema veranderen in bijvoorbeeld deze:

Dan klik ik op Apply my changes, maar dan krijg ik dit als taakbalk:

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik fout doe, misschien hebben andere mensen ervaring met dit probleem en/of progamma en weten wat ik moet doen?

Alvast bedankt,

Alex

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Dat programmatje had ik ook een lange tijd terug gedownload. Sinds die tijd is mijn taalbalk ook zoals die van jou nu. En op geen een of ander manier kan ik hem veranderen.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je ff die windows XP style kiezen, en dan blijven drukken op apply my changes, dan verandert hij weer terug.

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb dat ook gehad op XP. Zal 't is even opzoeken en op rapidshare ofzo zetten.. Bij mij werkte het wel :9

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ooh yeah! Het is gelukt,

Ik deed het m.b.v. de pagina's boven jouw post Lenny-T. Ik heb windows service pack 2 gedownload, daarna replacer. Dan heb ik de orginele windows theme nog wat opgezocht, in de replacer gestopt en toen een file die op die site stond bijgestopt. En als ik nu een theme wil wijzigen hoef ik alleen de map te plaatsen in: C:\WINDOWS\Resources\Themes. Hier kan een slotje op. ;)

Edit; @ Gerjan, hey dat is ook handig. Misschien wel beter dan degene die ik nu heb. Ik zal die eens installeren. Thanks!

Edit2; Heb het nu geinstalleerd, en ik moet zeggen dit is nog beter! Whaha, dit is in 1 minuut gedaan en dat te bedenken dat ik bij die ander minstens een half uur bezig was! Allemaal bedankt, hier kan een slotje op.

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat de skin ook weer terug te zetten is?

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja van het pakket wat Lange Jan poste wel, WindowBlinds vertrouw ik niet net als ThemeXp gewoon crap. Maargoed ik heb het dan ook gelukkig niet meer nodig, want heb gewoon de echte Vista.

11. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    En what about de andere gebruikersprofielen op dezelfde pc?
    Veranderen deze ook?

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee die hoeven niet te veranderen, je kan dat instellen met de rechten in XP. Ieder kan zijn/haar eigen desktop hebben.

Deel Deze Pagina