Ik heb op internet al gezocht voor cheats om alle auto's te unlocken ipv alle championship's uit te spelen, maar kon niks vinden. Conclusie 1: Er zijn geen cheats Conclusie 2: Ik ben een jackass met google Nu lijkt me de eerste conclusie zeer plausibel en maakt hier vragen toch overbodig. De tweede is echter niet uitsluitbaar vandaar dat ik het hier toch ff vraag. Is er dus een cheat om alle auto's bij burnout2 te unlocken? gr, BattleAxe
Voor zover ik kan zien hou ik het op Conslusie 1 aangezien Gamespot.com ook geen "hints/cheats" sectie heeft voor dit spel.
Je kan alleen cheats unlocken, als je crash for cash uitspeelt, en dat soort iets, zo als nooit crashen, en zo
ben nog nOOb in burnout, zo'n 2 uur gespeeld, maar kreeg toch het idee dat er misschien kruipdoorsluipdoor routes zijn. Nog niemand de boundries van de banen lopen cheken?
af en toe kan je links en recht, maar dat is gewoon tegen het verkeer in, of met het verkeer mee, en is dan afgescheden, maakt niksuit verder, voor dde rest heb ik nisk opgemerkt